Gå til innhold

Treningsmagasinet.no tar i bruk Innlegg.no


Anbefalte innlegg

Treningsmagasinet.no tar i dag i bruk Innlegg.no som diskusjonsplattform for sine artikkeldiskusjoner.

 

Det betyr at alle artikler som opprettes på Treningsmagasinet.no automatisk får en egen tråd i kategorien "Diskutér artikler (Treningsmagasinet.no)".

 

Ta vel i mot de nye sports- og treningsentusiastene, og bidra gjerne i diskusjonene selv. Her vil det florere av gode treningstips!

 

EDIT: Treningsmagasinet.no drives av SportMedia. Både SportMedia og Mediehuset Digital eies 100% av A-pressen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Er ikke så sikker om det blir en veldig aktiv del, men fin er det iallefall

 

Edit: Leste feil, treningsartikler er fint!

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Det er ikke mulig å sortere dette med egne innstillinger dessverre. Derfor må vi velge en rekkefølge som er hensiktsmessig ut ifra lesernes ønsker, og jeg ser jo at ønskene her er litt forskjellig :-)

 

Gi oss litt tid til å finne en god løsning på dette. Vi la ut kategorien tidligere i dag, men det betyr ikke at vi lukker øynene og sier oss ferdig med arbeidet. Jeg har lyst til å flytte Trenings-forumet høyere opp, men la meg sjekke det ut med flere før vi gjør noe. Det er ikke noe gunstig at vi flytter for mye frem og tilbake heller :-)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...