Gå til innhold

Dine sjeldne achievements


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke mye som blir fortalt, men tror det ja.

 

Altså er det for eksempel mange som har halo 3, men en del av acheivementsa er sjeldne fordi få av dem som har spillet har tatt dem (i forhold til hvor mange som har spillet :lol: ). Det gir en indikasjon på hvilke achievements som er vanskelige eller "upopulære", eller motsatt hvilke som er lette eller "populære".

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Gormers, du har forbanna bra gamerpicture!

 

Jobber med å få opp mine nå, tipper jeg ligger på rundt 2-3 special eller noe hehe. Har aldri brydd meg noe videre med achievements (untatt med LEGO Indiana Jones (1000 G) og Lego Batman (985 G))

 

Hvordan finner jeg meg selv?

 

Du må lage en konto og laste opp gamertagen din.

 

Hvordan får jeg opp bildet av min profil her, og hvordan får jeg gamertagen min til å bli med på det bildet?

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Hehe, takk altF4. Dessverre er det bare profilbidet og ikke gamerpicture(et) som vises^^

 

Iharal: Lag en profil og gå på hovedsiden og klikk rett under de fire store bildene der det står "new feature". Alternativt går du i profilen din og velger fanen med navn achievements.

edit: litt sen her ja

 

Her er forresten en link der de forteller litt om saken: http://www.giantbomb.com/news/your-persona...ts-report/1283/

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Er ikke sikker på om dette er riktig kategori, men tenkte det blir en telletråd, så jeg la den her,

Men du har nok rett, når jeg ser hva som ligger i andre trådkategorier. Kan flyttes til Microsoft/felles delen av forumet av neste moderator som besøker.

 

BTW, systemet er veldig tregt, så bildet vil nok oppdatere seg etterhvert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...