Gå til innhold

PS3-spill selger best i Norge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo ikke godt å si om dweebster23 har noe som helst grunnlag for å si det han sier, og om han snakker om Norge eller verden generelt. Det kan jo være at det er noen tall han har laget i sitt eget hode.

Endret av drugiS
Lenke til kommentar

Godt med lesestoff for PS3 eiere for tiden, Ghostbusters først til PS3 og nå dette. Og det kommer så mye bra spill i år. Synes det er veldig stille med nyheter fra Microsoft men dem skal vel melke Halo til vi spyr.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar
Godt med lesestoff for PS3 eiere for tiden, Ghostbusters først til PS3 og nå dette. Og det kommer så mye bra spill i år. Synes det er veldig stille med nyheter fra Microsoft men dem skal vel melke Halo til vi spyr.

 

Akkurat det med Ghostbuster var vel mer eller mindre en råkjøringstaktikk fra Sony sin side.

 

For min del ser jeg på det som en gigantisk tabbe, jeg var spent på det spillet, og gledet meg til å spille det. Men nå kommer all den iveren til å totalt dø før det er tilgjengelig til PC. Det gjør meg ikke spesielt ivrig etter å støtte Sony på noen måte gjennom kjøp av hverken spill eller konsoler fra dem.

Lenke til kommentar
Godt med lesestoff for PS3 eiere for tiden, Ghostbusters først til PS3 og nå dette. Og det kommer så mye bra spill i år. Synes det er veldig stille med nyheter fra Microsoft men dem skal vel melke Halo til vi spyr.

 

Når ble det å gi ut ett Halo-spill hvert 2,5 år melking?

 

Uansett, er jeg litt enig med at det har vært litt stille fra Micrsoft, så vi får håpe noen nyheter på E3/eller en eller annen spillmesse.

Lenke til kommentar

Dette overrasket meg litt også, men det er positivt at PS3 gjør det bra. Hadde jeg hatt mer tid til spilling hadde jeg lett kjøpt en PS3 også.

 

Hvordan ville salgstallene ha sett ut hvis man tar med spill kjøpt av nordmenn i utlandet? Jeg har knapt kjøpt et eneste spill til min xbox i Norge (og forsåvidt også PC). De fleste er kjøpt på tilbud fra feks play. 180 på play vs 4-500 i Norge er et enkelt valg.

Lenke til kommentar
Hvordan ville salgstallene ha sett ut hvis man tar med spill kjøpt av nordmenn i utlandet?

Hvis man skal ta med salgstallene for Xbox 360 fra utlandet må man jo også ta med Playstation 3 sine salgstall fra utlandet, og da vil jeg tro de begge er ganske like, noe som igjen da ikke vil slå ut noe særlig overall. Men det er flott å se at Playstation 3 nå virkelig er på vei opp med en forbløffende fart etter en rimelig treig start.

Lenke til kommentar
Jeg lurer på om det teller som et salg om Xboxen streiker og jeg får en ny en. Isåfall har jeg egentlig gjort 3 Xboxkjøp.

Du vet at reklamasjonsretten i Norge er 5 år og garantien på Xbox 360 er 3?

 

Kunne ha spart deg for mange tusenlapper.

Lenke til kommentar
Godt med lesestoff for PS3 eiere for tiden, Ghostbusters først til PS3 og nå dette. Og det kommer så mye bra spill i år. Synes det er veldig stille med nyheter fra Microsoft men dem skal vel melke Halo til vi spyr.

Halo er en trilogi, og i tillegg valgte Ensemble å lage et RTS basert på Halo-universet. Ansvaret for det spillet har for øvrig Robot tatt over. Uansett kan det vel neppe kalles melking.

Lenke til kommentar
Jeg lurer på om det teller som et salg om Xboxen streiker og jeg får en ny en. Isåfall har jeg egentlig gjort 3 Xboxkjøp.

Du vet at reklamasjonsretten i Norge er 5 år og garantien på Xbox 360 er 3?

 

Kunne ha spart deg for mange tusenlapper.

 

Hehe jo, jeg mente at jeg lurer på om det teller som et kjøp for dem når jeg får sent en ny erstatningstabell (som jeg fikk alle gangene)

Selvfølgelig kjøper jeg ikke 3 av samme produkt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...