Gå til innhold

Gamer.no: Slippdatoer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Flotte nyheter! Er det en ting jeg har savnet er det slippdatoer. Hva med og vise kommende slippdatoer på et sted på forsiden? For eksempel vise de spillene som kommer den uken? :)

Det gjorde vi før, og det vil vi fortsette å gjøre når produktdatabasen er tilbake :-)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Hei,

 

Det er ikke Veldig Langt Unna som det heter på fagspråket!

 

Håper "ikke veldig langt unna" er ikke veldig langt unna. Det begynner jo å komme en hel haug med slippdatoer nå og jeg må planlegge "livet" de neste 6 mnd. Etter at jeg startet med X3 Terran Conflict vet jeg ikke om jeg får tid til andre spill. Tidligere har jeg brukt gamespot, men jeg synes deres oversikt er litt for dårlig oppdatert. Håper dere får på plass en oversikt som i alle fall får med de viktigste spillene, ikke nødvendigvis alle spillene.

 

Videre kan det jo hende at det kan være et poeng å la community slippe til for å holde en slik liste oppdatert, i det minste en del av community med aktive og pålitelige brukere.

Lenke til kommentar

Kan love at vi jobber så raskt vi kan. Denne utgivelseslisten er en del av en større jobb, og vi ønsker å gjøre en del spennende ting med produktdatabasen vår som vi ikke fikk anledning til før. Som alltid setter vi pris på tålmodigheten, så skal vi gjøre vårt beste for å ikke skuffe når ting etterhvert faller på plass :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...