Gå til innhold

Sniktitt: Brütal Legend


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg finst ikkje interessert i "metal" (trasig musikk, menn som prøvar å framstå som steintøffe sjølv om dei truleg brukar meir tid og pengar på hårstell og sminke enn ein gjennomsnittleg Top Model-deltakar), og har derfor ikkje hatt den store interessa for dette spelet. Fram til Gamer.no no påpeikte at mannen bak spelet har vore med på å lage eit par Monkey Island-spel, DOTT og Grim Fandango. No ser Brütal Legend plutseleg svært lovande ut.

 

Kay

Lenke til kommentar
Eg finst ikkje interessert i "metal" (trasig musikk, menn som prøvar å framstå som steintøffe sjølv om dei truleg brukar meir tid og pengar på hårstell og sminke enn ein gjennomsnittleg Top Model-deltakar), og har derfor ikkje hatt den store interessa for dette spelet. Fram til Gamer.no no påpeikte at mannen bak spelet har vore med på å lage eit par Monkey Island-spel, DOTT og Grim Fandango. No ser Brütal Legend plutseleg svært lovande ut.

 

Kay

Nå må du huske at det er stor forskjell mellom glam og metal.

Lenke til kommentar
Kjenner dere følelsen av å virkelig ønske noe, men vite at man aldri kan få det? Slik har jeg det med dette spillet. Jeg har ikke xbox 360 eller playstation :'(

 

Jeg går og venter på å gå å kjøpe en PS 3 bare for å få spille MGS 4. Det har jeg gjort siden release. Samme med Wii og No More Heroes. Vet godt hvordan du har det!

 

Jeg gleder meg til Brütal Legend selv, men jeg gruer meg også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...