Gå til innhold

Hører du på musikk mens du spiller?

Musikkpoll  

1. 1. Hvor ofte hører du på musikk mens du spiller?

• Alltid
      6
    • Ofte
      22
    • Av og til
      16
    • Sjelden
      13
    • Aldri
      7

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Spørsmålet er ganske så enkelt: Hører du på musikk mens du spiller?

Hvis du så hører på musikk, hører du da på rock, metall, techno, klassisk eller noe helt annet?

Endret av Sebgun
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer an på. Spiller jeg noe simpelt på boxen gjør jeg gjerne det (rock/metal eller hva annet jeg måtte ønske), men spiller jeg Team Fortress 2 kan jeg ikke fordra andre lyder.

Finner jeg ut at andre jeg spiller med (TF 2) hører på musikk får de det glatte lag. Er som regel Medic, og orker ikke heale en som ikke får med seg at det smeller rundt ørene på oss.

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Spiller jeg alene på xboxen tar jeg frem musikk med mindre jeg er midt inne i en interresang story. Nå som jeg er uten nett på xboxen har jeg musikk stadig vekk, fordi det er litt kjedelig å snakke til bottene i gears2 gjennom headsettet. Går som regel i Røyksopp, In Flames eller Colony 5 da.

Skrevet (endret)

Hører egentlig svært sjeldent på musikk i spill. Var vel bare i noen gamlere xbox spill der jeg hadde custom soundtrack, eller hvis jeg spiller noen slække spill på pc som tower defence etc.

Endret av Gormers
Skrevet

Det må nok bli ofte :) Jeg liker å ha musikk i bakgrunnen når jeg spiller, så lenge det ikke overdøver alt annet eller setter meg ut av historien

Skrevet

Multiplayer som bare krever refleks: Ja.

Singelplayer og andre krevende spill: Nei.

Hører på en salig blanding, men når jeg spiller blir det for det meste rock, metall og elektronika.

Skrevet

Hører som regel på musikk ja, ganske så forskjellig musikk det går i. Rock/klassisk (mest Battlestar Galactica OST), litt AoC OST, litt metall, som sagt, mye rart :)

Skrevet

Jeg hører som oftest på musikk når jeg spiller på PC'en. Hvis lyd er et viktig element i spillet hører jeg ikke på annen musikk.

Jeg pleier å høre på masse forskjellige ting, fra klassisk til heavy rock.

Skrevet

Setter på litt musikk når jeg spiller FM, orker ikke brølingen og jublingen i kampene :p Men det er kun i det spillet jeg setter på noe musikk. I andre spill liker jeg å høre stemmene og bakgrunnsmusikken som hører til selve spillet.

Skrevet (endret)

Oppfordrer folket her til å poste den låta dere foretrekker å høre på når dere gamer. ^_^

Her er min:

(Ignorer videoen)

Skjul
Seriøst, ignorer videoen. Jeg hater den og jeg vil ikke forbindes med den på noen måte.
Skjul
Endret av teletubbiekid
Skrevet

Hvis jeg spiller spill som ikke krever min konsentrasjon, så lar jeg Spotify gå i shuffle modus i bakgrunnen. Fint å ha i Eve Online når man f.eks. er ute og samler ore.

Skrevet

Jeg hører veldig, svært, ekstremt og latterlig sjeldent på musikk samtidig som jeg spiller. Hører jo selvfølgelig på musikken som er in-game, men utover det liker jeg ikke å ha på musikk i tillegg. I skytespill for eksempel vil jo ekstra musikk føre til at du hører mindre av hva som skjer in-game, og derfor sette deg selv i en virtuell oppoverbakke. For ikke å snakke om at feil sang i feil spill kan totalt ødelegge stemningen. Se for dere at Star Wars, Empire March suser ut av høyttalerene når du sniker deg rundt i Splinter Cell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...