Gå til innhold

Droppes The Witcher til konsoll?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel, hva med å høre på de som har spilt det? Det burde være ganske lett å sette det inn til konsoll, kunne faktisk fungert svært bra.

 

Og singelplayer MMO, yatzee er bra og jeg ser på anmeldelsene hver uke, men han overdriver alltid. Seerne vil se slakt, ikke så mye skryt så derfor overdriver han det meste. Det han sikter til er Witcher jobbene, som er frivillig og som går ut på å samle deler fra monster man dreper rundt om i verden. En Witcher er tross alt en monster jeger så det burde bare mangle at han jakter på ett par.

Lenke til kommentar

Synd for de som hadde gledet seg til å få det på konsoll.

Jeg har allerede spilt det flere ganger på PCen min, så for min del gjør det ikke noe at de heller fokuserer på en oppfølger, men det går aldri bra med et selskap når de kansellerer spill.

Spillet i seg selv er fantastisk, og jeg håper for all del folk ikke tar yahtzee seriøst når det kommer til den typen spill. Han hater RPGer og andre spill hvor han må gjøre noe annet enn å skyte vilt så at noen tar hans ord for gitt forbauser meg.

For de som ikke har spilt det enda så er det bare å kjøpe det. Det meste som var galt med spillet ble fikset i Enhanced edition, og de fleste PCer burde klare å kjøre det greit.

Synd med de som visstnok har mistet jobben da.

Tror jeg kjeftet litt en gang på en av de som må gå, og jeg har nesten litt dårlig samvittighet. :mellow:

Vi får håpe at de i hvert fall får gitt ut en oppfølger. Det er en del ting som er uoppklart i historien.

Lenke til kommentar

post-107-1097351598_thumb.jpg

Skjul
Sorry, måtte bare

Skjønner ikke helt hvorfor man ikke kan ta noe av det han sier i betraktning hvis de ikke er spesielt fan av dype RPG spill (ja det finnes faktisk dem og). Helt bokstavelig skal du selvfølgelig ikke ta noe av det han sier, siden alt er for phun (ikke at du bør følge alle andre anmeldere til punkt og prikke heller).

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Jeg tar egentlig ZP ganske seriøst, fordi det er lett å forstå hva han egentlig mener, og han har ikke så store problemer med å si positive ting om spill selv om det kanskje kan virke som. Dessuten er han ærlig, og jeg har en mistanke om at det ikke er så mange spillanmeldere som egentlig er det. Er han jeg alltid ender opp med å være mest enig med i de tilfellene han har anmeldt et spill jeg har spilt.

 

Jeg er kanskje litt biased fordi han ikke har sagt noe særlig stygt om Valve, og jeg er blodfan av Valve, men det er vel så :p

 

Men jeg har prøvd å lete etter mer info om dette uten egentlig å ha funnet noe særlig. Jeg vil ha dette spillet på konsoll!

Lenke til kommentar
Har ikke spilt det, men kanskje det er litt lite kontrollvenlig (?). Er jo et offline MMORPG spill after all (ifølge yahtzee), "This is a mumorpeger!"

 

Storfan av Yahtzee, men det der er BULLSHIT. Han burde virkelig ikke anmelde rollespill.

 

Men så er det ikke meningen at man skal ta ham seriøst heller da ... Så.

 

Dumt hvis dette spillet blir kansellert, hadde tjent alle oss Witchers hvis merkenavnet ble større på generell basis. (Høyere salg = flere oppfølgere) Jeg personlig bryr meg lite om en konsollversjon.

 

Gleder meg sinnsykt til oppfølgeren.

Lenke til kommentar

Veldig off-topic innlegg følger, men føler at jeg må forsvare meg litt her:

 

Formulerte meg nok litt feil, men mener fortsatt at det blir litt tullete å ta en RPG anmeldelse av ham alvorlig når han hater sjangeren. Han kan godt se ting som andre ikke ser, men konklusjonen man får når man ser anmeldelsen er at spillet er elendig.

Det blir litt som IGN anmeldelsen av et football manager spill når anmelderen ikke skjønte sjangeren en gang.

 

Kan ikke helt se hvor jeg sa at man ikke kan ta noe av det han sier i betraktning. Jeg mener at hvis man liker RPG spill og strategi så er han ikke så mye til hjelp bortsett fra en god latter.

For en RPG fan så er det større sjanse for at man vil like spillet jo mer han slakter det.

Heh. Det er jo ganske hjelpsomt det faktisk. :)

Har ledd ganske godt av en del av det han har laget. Det er god underholdning og han har mange gode poeng. Det blir bare for dumt når folk sier at et spill er elendig på bakgrunn av det han sier (ikke i denne tråden, men det er mange fan av han der ute).

Spesielt kommer dette fra folk som liker spill han ikke kritiserer så fælt.

Men nå stoler jeg ikke på noen anmeldere egentlig da. Bruker dem bare for å få en oversikt over hva spillet inneholder.

Anmeldelsene på Gamer er de jeg stoler mest på.

---------------------------------------------------------------

Gormor: Skjønte ikke helt bildet så nå føler jeg meg i hvert fall dum. Oh well. Jeg er vel ikke helt utenfor om jeg ikke skjønner alle merkelige ting han har kommet opp med. :p

 

AltF4: Hvis han hadde plutselig slaktet et Valve spill, ville du sluttet å kjøpe Valve spill?

Det er det jeg mener med å ta han seriøst. Når en anmelder hater tingene du elsker så er det ikke noen vits å bruke han som en målestokk. Men hvis du liker spillene han liker så skjønner jeg selvsagt at du lytter til han. Ikke noe problem i det.

Trodde likevel at de som er på denne tråden er noenlunde interessert i RPG spill, og derfor mener jeg at hans anmeldelse ikke skal stoppe noen fra å kjøpe spillet.

Lenke til kommentar
Gormor: Skjønte ikke helt bildet så nå føler jeg meg i hvert fall dum. Oh well. Jeg er vel ikke helt utenfor om jeg ikke skjønner alle merkelige ting han har kommet opp med. :p

Er egentlig ikke noe å skjønne, enten så synes du det er morsomt eller ikke (det yahtzee sier i videoanmeldelsen)^^

Er ikke spesielt intelligent humor, så du går ikke glipp av så veldig mye^^.

Er forsåvidt enig i det du sier (selv om jeg ikke har spilt spillet, lol)

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...