Gå til innhold

Si en positiv ting om brukeren over deg.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rider of Reason er en uovertruffen hyggelig og forståelsesfull person som har en fantastisk evne til å forholde seg saklig uansett situasjon og emne her på forumet. Som en person han deler mange interesser med finner jeg ham svært givende å diskutere og/eller bare slå av en prat med, da han alltid har noe interessant eller lærerikt å bidra med. RoRs smak på spill, musikk og bøker er etter min mening utmerket.

Lenke til kommentar

Vaine er en bruker jeg ikke har så alt for mye til felles for (selv om jeg har en vag følelse av at han skylder meg en takk for en viss låt ^_^), og mens vi til tider kan være uenige om ting er han god til å argumentere for sitt syn på en ålreit måte. Flink til å holde aktiviteten i SO1 oppe er han også.

Lenke til kommentar

Jeg tror aldri jeg har sett et innlegg fra AltF4 med noen form for ubegrunnet kritikk eller unødvendig ordbruk. Flink til å prate om alt og ingenting, flink til å presentere sin mening på en forståelig måte og generelt veldig hyggelig. Skremmende hyggelig til tider faktisk.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tror jaggu jeg skal legge inn etpar godord om AltF4 jeg!

 

Det som er fint med AltF4 sine innlegg er at de som omhandler seriøse temaer er interessante og det virker som denne karen har noe mellom øra. Når han skriver innlegg av den mindre seriøse sorten er det en like høy kvalitet på humoren og tullet han skriver. AltF4 kan umulig være annet enn en meget hyggelig kar og derfor ser jeg frem til å møte han i RL.

Lenke til kommentar

Vaine er i min orbok synonymt med god smak, da han deler svært mange av mine preferanser hva spill, film, musikk, bøker osv. angår. Som person er han svært hyggelig og vegrer seg ikke for å hjelpe en forumbruker i nød hvis det skulle være nødvendig. Samtidig står han for det han mener, og sier det rett ut hvis det er noe han er uenig i. Og selv da oppfører han seg saklig og proffesjonelt, noe som er en veldig god egenskap.

 

Hmmm... av frykt for å repetere noe jeg har roset RoR for tidligere, så nevner jeg bare at Rider of Reason har en interessant avatar, og et iønefallende nick. :)

Hehe takk, det der kan tolkes begge veier da. :D Iønefallende faktisk. :p

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...