Gå til innhold

Ny annonsering av Sony!

- FuzioN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge ikke multiplayerdelen har tatt så mye tid og ressurser at det har gått ut over singleplayerdelen så er det jo gode nyheter da.

Voucher er en kupong som kun kan brukes til å kjøpe et spesiellt produkt/tjeneste.

Skrevet
Tipper som mange andre at sony gjør som det MS gjorde med Crackdown. At de la til en kode til halo 3 betaen for å få opp salget.

Det som er litt morsomt er at jeg endte opp med å spille Crackdown mye mer enn H3 :p

Skrevet (endret)

Det er jo kun bekrefta for USA. Så vi må nesten vente å se på mandag om dette gjelder europa også.

Endret av Shicca
Trenger ikke quote når du svarer på innlegg rett over deg selv.
Skrevet (endret)

De lager sikkert ikke en annen versjon, uten MP til Europa om USA får MP da. Det ville jo vært helt meningsløst

Endret av Shicca
Trenger ikke quote når du svarer på innlegg rett over deg selv.
Skrevet
jeg er skuffet, over at det er MP beta til U2 i InFamous, og jeg er skuffet over at det er MP i U2

Hvorfor det? Om det ikke går uttover SP delen så ser jeg ingen problemer. Latterlig at noen sier nei takk til gratis MP.

Skrevet

Coop i Uncharted tror jeg, eller jeg vet det blir helt sinnsykt ellevillt med tanke på alle gameplay mulighetene eneren hadde. Dette blir ikke noe annet enn sinnsykt rått.

Skrevet
Ser ut som om det blir kjøp av inFamous på release ja. dette er den beste nyheten jeg har lest så langt i år:

Uncharted 2 får flerspiller

Det er jo kun bekrefta for USA. Så vi må nesten vente å se på mandag om dette gjelder europa også.

De lager sikkert ikke en annen versjon, uten MP til Europa om USA får MP da. Det ville jo vært helt meningsløst

Selvfølgelig ikke. Sånn jeg oppfattet posten hans var at han skulle kjøpe InFamous på grunn av nyheten han leste. Var ikke multiplayeren jeg kommenterte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...