Gå til innhold

Red Bull er tilbake!

-ErlendA-

Anbefalte innlegg

Skrevet

De er søte og gode, Burn er søtere enn red bull. Ingen av dem gir meg noe energi men de er sykt gode. Er red bull i butikkene snart eller? skulle det ikke kommet i begynnelsen av mai?

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilke butikker selger red bull? Er den kommet til sørlandet allerede? og tilslutt litt off topic: I hvilke butikker selges urge intense, og er den nå god???

Skrevet

jeg har bare sett red bull på rema 1000 i trøndelag

urge intense smake som utvannet vanlig urge litt offtopic men pytt pytt har ingen smakt Monster Energy da, den goooood

Skrevet
Hvilke butikker selger red bull? Er den kommet til sørlandet allerede? og tilslutt litt off topic: I hvilke butikker selges urge intense, og er den nå god???

Jeg har sett RB på Ica Nær og Rimi sålangt. Intense har jeg sett i stortsett alle butikker.

Skrevet

Jeg kjøpte red bull på danskebåten i dag, og den var overraskende god kontra battery og burn som er de andre jeg har smakt.

Denne var ikke like søt og mye bedre!

Skrevet
jeg har bare sett red bull på rema 1000 i trøndelag

urge intense smake som utvannet vanlig urge litt offtopic men pytt pytt har ingen smakt Monster Energy da, den goooood

Synes Urge Intense var utrolig god ;o

Skrevet

Sukkerfri Red Bull må være noe av det verste eg har smakt. Smaken av det de putter oppi isteden for sukker (asparatam?) er ikkje god i det heile tatt.

Skrevet
18 (eller er det 20?) års grense på å åpne "skjul"!!!!!!!

Skjul
Red Bull + vodka + isbiter = en helt sinnsyk god drink :)

Men tipper den Red Bullen som kommer til Norge er svakere enn den som er i sverige... Er vel det samme med Burn?

Red Bull og Vodka er vel Østfolds nasjonaldrink. Og det er 20 års aldersgrense på sprit. Jeg foretrekker cognac og whiskey.

Skrevet

Kjøpte red bull på meny i dag, helt is kald og det var digg. Den eneste skuffelsen var at det er svinedyrt, nemlig 20 kr for en boks og det var i tillegg light versjonen (sygerfree)...

Skrevet

Er det ikke slik at Red Bullen måtte fjerne enkelte ting i drikken for at den kunne bli solgt i Norge? Den norske smaker sikkert annerledes enn f.eks den amerikanske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...