Gå til innhold

Sniktitt: Mafia 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er nettopp fordi det er mer "linært" dette er bedre enn mange sandkassespill. Langt mer historiedrevet og lagt opp. Liker hvordan utviklerne har valgt å vise spillets fremgang fra 40-tallet til 50-tallet. I starten er det snø og trist, mens så blir det en mer vår og lysere.

 

Jeg skjønner hva du mener, det er bare det at jeg ofte foretrekker å skape min egen historie. Som man f.eks. kan i Oblivion ved å fullstendig ignorere hoved questen, og istedet gjør faction eller andre små quests. Men at man faktisk merker at tiden går vil nok ha en positiv effekt.

Lenke til kommentar

"Blant mulighetene den åpner for finner vi en svært detaljert bilfysikk som realistisk skildrer skader og slitasje, noe som ble demonstrert gjennom en heftig hinderløype som tydelig viste hvor detaljert skadesimuleringen er. Den generelle biloppførselen er også gjort på en bra måte, og forskjellen mellom de blodferske sportsbilene fra starten av femtitallet og de gamle sørpetrege luksusbilene fra trettitallet er svært tydelig."

 

Nå har jeg og mange andre fans av orginalen påpekt noe som også har blitt fremhevet av andre reviews og også videointervjuvet at bilkjøringen er mer arcade denne gangen enn i orginalen, er dette tilfellet eller er det en "misforståelse" , i videointerjuvet ser det ut som om bilen er litt for enkel å kontrollere i svingen rundt 3:19-3:20.

 

Er bra at det er veldig realistiske skader på bilene men er de ikke i tråd med feelingen fra orginalen når det gjeder kjøring blir det straks verre synes jeg.

 

Så synes jeg Vito springer litt i kjapeste laget kanskje, er det konsoll versjonen eller PC som videoen er hentet fra?

 

Er ikke negativ til spillet selvfølgelig selv om det kan se slik ut, resten ser jo nesten fantastisk ut og med en utrolig bra atmosfære.

Endret av Archangel
Lenke til kommentar

Over 70 forskjellige dødsanimasjoner? De har vel jobbet med spillet en god stund regner jeg med, FØR noen visste noe særlig om Euphoria Engine. Jeg er og vil alltid være imot spesifikke animasjoner på denne måten. Animasjoner bør genereres der det er mulig, slik som i GTAIV og Star Wars, Force Unleashed.

 

Jeg håper for all del at utviklere faktisk bruker euphoria engine for det det er verdt fremover! GTAIV har endret lista over animasjoner og hvordan det utføres i praksis. Håper ALLE lærer seg å bruke Euphoria! Spesielt Bethesda i neste Elder Scrolls og/eller Fallout :D

Lenke til kommentar

Ok det høres greit ut selv om jeg er litt skeptisk :p ,går utifra at du har spilt orginalen også kanskje slik at du har ett referansepunkt.

 

Ellers er det ok for meg at det ikke blir noe mp, selv om jeg ikke på noen måte hadde hatt noe imot det, CO-OP i Mafia II hadde vært en herlig opplevelse.

Lenke til kommentar

Gledeleg at spelet ser ut til å vere på veg i rett retning. Som eit av dei mest etterlengta spela i år, er fallhøgden stor, men det ser altså ikkje ut som vi har så mykje å frykte. Personleg er eg mest usikker på kontrollen. Eg reknar med det blir konsollutgåva på meg, og då fryktar eg at kontrollen kan trekkje spelet ned eit hakk frå originalen som eg spelte på PC. Men eg reknar med utviklarane gjer ein god jobb, og eg vil storkose meg uansett.

Lenke til kommentar

Hvorfor bruke KONSOLL når man skal vise frem gameplay? Dette er en tendens som går igjen på de fleste multikonsoll-spill. Det ser alltid så klumsete ut når personene som spiller bruker 1 år på å sikte frem til fiendene. Om man brukte dataen hadde både grafikken og selve feelingen blitt mye bedre og presentasjonen hadde gitt betraktelig bedre inntrykk til de som ser på.

 

Uansett, håper det ikke blir porting til PC og at spillet blir konge! gleder meg

Lenke til kommentar
Det finnes også 70 forskjellige dødsanimasjoner som bestemmes av hvilket våpen du bruker og hvor du treffer. Et hodeskudd er ikke et hodeskudd, og det er spennende hvor mange kreative måter å dø på de har greid å skvise inn i et i utgangspunktet enkelt kampsystem..
VS Euphoria = Euphoria vinner lett.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...