Gå til innhold

Mafia 2 gameplay, lekket ut.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For min del er det helt opp til hvordan kjøringen blir. Hvis de mislykkes med den, og det hele føles unaturlig, så mistrives jeg mens jeg spiller. Men ifølge videoen så har de fokusert mye energi på å få kjøringen bra, så får krysse fingrene for at de holder ord.

Skrevet

Utifra det han sa og det jeg så, så virker det mer som at vi får en arcade style på kjøringa, altså noe ala saints row 2.. Håper virkelig ikke det er tilfellet da jeg virkelig likte kjøringa i Mafia 1 (selv om det til tider gik saaaaabla seint opp bakker)

Skrevet

Kjøringa i Mafia var noe av det "værste" jeg har opplevd. Byen var helt håpløst lagt opp og bilene gikk jo så sabla sakte. Og joda, vet at det foregikk på '30-tallet, realistisk, bla, bla, bla. For min del så ødela det iallefall. Så håper de har fikset dette i toern.

Som forøvrig ser nydelig ut =)

Skrevet

Neeeeeei, skal de gå vekk fra den realistiske kjøringen i Mafia? Ganske skeptisk til dette nå. Er vel for at konsollspillerne skal bli interessert at de gjør det til en slags GTA-klone i 40-årene. :(

Jaja, hvis spillet blir dårlig så passer det jo bra å ta en runde Mafia igjen.

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Syns dette så helt greit ut, greit nok til at det blir kjøp.

Skrevet
Utifra det han sa og det jeg så, så virker det mer som at vi får en arcade style på kjøringa, altså noe ala saints row 2.. Håper virkelig ikke det er tilfellet da jeg virkelig likte kjøringa i Mafia 1 (selv om det til tider gik saaaaabla seint opp bakker)

Det finnes noe som heter en mellomting, og jeg tror de bruker det. En går ikke fra realistisk til arkade i en oppfølger til et så populært spill. Spesielt ikke når bilkjøringen var en såpass stor del av den helhetlige opplevelsen. Selv håper jeg på en litt nedtonet realisme i bilene. Det er liksom greit at bilen ser ut som den ville gjort i virkeligheten når den kjører, med vingling og (til en viss grad) skrensing. Når det blir hindrende å kjøre bil derimot, da er det gått for langt. Selv er jeg fan av hvordan Colin McRae DiRT har det. Det får det til å virke ekte, men likevel enklere.

Skrevet

Da fikk jeg endelig ut fingeren og kom meg gjennom de fem siste oppdragene på Mafia. For en avslutning sier jeg bare!

Dersom storyen holder nogenlunde like bra nivå i oppfølgeren, blir det garantert kjøp for min del - selv om de ikke har fikset kjøringen.

Skrevet (endret)

Er 20 kapitler i originale Mafia, kvart kapittel er delt opp i deloppdrag. Summen av desse er eg ikkje sikker på, men rundt 100 kan det vel være (gjetter ca 5 deloppdrag\videoer per kapittel).

Endret av Blackops

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...