Gå til innhold

Hva ville du gjort?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Drept han, såklart Hvis jeg kunne velge ville jeg valgt en fiende jeg kjente godt, eller en veldig gammel person ;)

Leve med smertene. Gamlinger lever med gikt, såpass klarer jeg.

Igjen:

Hva ville du gjort hvis du fikk valget mellom en PC til 30 000, eller en bil til 300 000, en bil du egentlig ikke var interessert i, men du ville aldri få lov til å selge bilen?

Endret av ShampooMacTavish
Skrevet (endret)

sprengt jorden

hva ville du gjort hvis du ødelagte et hus til en god venn?

OPS svarte litt for seint til rider of reason sitt spørsmål

Endret av rødbil
Skrevet (endret)

Jeg ville... Bedt om unnskyldning? :huh:

IGJEN!

Hva ville du gjort hvis du fikk valget mellom en PC til 30 000, eller en bil til 300 000, en bil du egentlig ikke var interessert i, men du ville aldri få lov til å selge bilen?

Endret av ShampooMacTavish
Skrevet (endret)

Forutsatt at det er en stasjomær så ville jeg glatt tatt pc'n. Hva skal man med bil når man har en overmenneskelig pc værdig en gud som meg. B)

Hva ville du gjort tilbrakt livet forran en tvskjerm eller en dataskjerm?

Endret av Rider of Reason
Skrevet (endret)

Jeg ville valgt bilen, så gitt den bort til en venn, så han kunne selge den for meg :D

Hva ville du gjort om en naken mann løp på scena og tok "helikopter" mens du fremførte en stor monolog?

edit: argh, too late

Endret av Leaf
Skrevet (endret)

Banka han.

Hva ville du gjort om du kunne velge mellom 1 milliard kroner og å bli helt for alltid?

Endret av gctoffen
Skrevet (endret)

Blitt sølete.

Hva ville du gjort om du hadde valget mellom å kutte av deg hånden eller aldri se din familie igjen?

Ja, etiske spørsmål.

Endret av gctoffen
Skrevet

Jeg hadde kuttet av meg hånden når jeg var i et sykehus (klar for behandling) og fått en lege til å sy den på med en gang igjen.

Hva hadde du gjort om du nettop hadde lagt fra deg noen kilo på do også fant du ut at det ikke var mer dopapir igjen?

Skrevet

Latt kiloene ligge der og dratt på meg buksa. Eneste fornuftige.

Hva ville du gjort dersom du kjente en stor, tykk, brun kabel kveilte seg nedover i buksa di når du er på et kjøpesenter?

Skrevet

"Latt kiloene ligge der og dratt på meg buksa" :lol:

Hva ville du gjort hvis det var opptatt på alle toalettene på en McDonalds unntatt handicap-toalettet, du så en i rullestol hadde tenkt sg inn der men burgeren skulle ut?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...