Gå til innhold

Den store 1.05 Patchen, patch notes og kommentarer !


Anbefalte innlegg

2H conqs har GRUSOM damage også da, så er på lik linje med dual wild i mine øyner. Jeg har daua flere ganger av nesten bare en kombo med 2H fra conq :s Greit nok at jeg er rogue, men de gjør også helt sinnsyk mye damage med 2H i pvp. Mulig at PVE er best DPS med dual wield, med i PVP er det ca likt virker det som, hvertfall om dem har litt epic gear som gir damage add.

Tror det har mye å si på om conqen er pvp lvl 5 eller ikke, for de 2 handerne man kan få i pvp lvl 5 er syke imo i forhold til vanlige våpen i pvp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Isåfall er 80% av 2H conq'ene jeg har møtt level 5 da.. Hehe, nei tror nok ikke det :)

Conqs are gode mot rogues, for de kan gå frenzy stance mot typ lotus assassin's som meg, og da GJØR det vondt uansett om det er 1H eller 2H :p

ER fortsatt uenig, ja det gjør vondt om vi går i frenzy, men biter dere fra dere så gjør det, unnskjuld ordbruken, men jævla vondt igjen. jeg nekter plent å tro at en 2H conq kan one-comboe en rogue class, uansett. Comboene er for svake til det. Har kun spilt conq å barb i lvl 80 og det er sick forskjell mellom damagen på conq'en og barben.

Lenke til kommentar

Likte gårsdagens oppdatering til 1.05 patchen. Man kan summon en slags dukke nå der man kan teste sin dps på den. En annen ting jeg likte var at det det ble mye mer liv i Commons District der det nå er mye folk som går rundt osv. Men her har dere patch notene fra igårs patch:

 

Skjul
TESTLIVE

* Fate (the leveling NPC outside of Tortage) will now give out Straw Dummies that you can test your damage on.

 

 

 

GENERAL

* Path of Asura is now obtained at level 4, instead of level 1.

* Many more improvements have been made to the Tarantia Commons district.

* Female characters should now be properly dismembered during fatalities.

* Shield of the risen is no longer given when players are resurrected by other players.

* Shield of the risen should no longer run out while a player is still zoning.

* Player pets now have more hit points.

* Permanent pets will not include their owner's bonus magic damage from attributes when gaining their trickle-down dps bonus.

* You should no longer stand up on your horse when casting spells.

* You should not fall down to the ground when casting spells in spellweavemode anymore.

* Many fixes to Dx10Test have been made.

* Fizzle chance - 100% Fizzlechance will once again silence you correctly (and gray out spells on the shortcutbar).

 

 

 

CLASSES

Assassin

* Necrotic Leech's particle effect should now properly move with the character as intended.

 

Barbarian

* Butcher IX will temporarily use the same animation as Butcher VIII to circumvent a damage-scaling issue.

 

Conqueror

* All ranks of Breach will now share a single animation to make higher ranks more viable in situations where time is of the essence.

* Devastate now increases Hail of Furious Strikes damage by 1/2/3/4/5% (down from 2/4/6/8/10%).

 

Dark Templar

* Leech Life IV has had it's combo-starter changed from LR to UL.

* Leech Life V has had it's combo-starter changed from LL to UL.

* Leech Life VI has had it's combo-starter changed from LR to UR.

* Dooming Presence's fear effect is now breakable by Agile Mind.

 

Demonologist

* Fixed multiple issues with the Demonic Warlord pet not correctly getting the bonus for all ranks of pet-augmenting feats. Fixed an issue where the Demon Familiar pet was not getting the bonus from rank 1 of Fury of the Underworld.

* The demons the Demonlogist can summon have new textures.

* Fixed a bug with the Overload Feat making Inferno of Amher overwrite itself when it reached a stack size of 2.

 

Guardian

* At level 10 you will now gain a new ability - Reckoning. You will be able to use this immediately after using a Flashing Arc, Disable or Storm Strike combo to inflict damage on the target, or around you in the case of using it after Storm Strike. If used after Disable, you will regain some stamina. It is intentional that this only works with pole arm combos. All existing guardians will get this ability when they next log in. It inflicts more damage when you are in frenzy stance.

 

Herald of Xotli

* Hell Strikes VI should now play the proper animation on Female characters.

* Rage of Xotli reduced to increase the damage of Hell Strike by 1/2/3% (Down from 3/6/9%).

* Inferno curse now applies Elemental Ruin instead of Elemental Wrack. It will not stack with the debuff applied through Molten Steel Slash etc. Cooldown has been increased to 45s.

* Bonds of Anguish has been removed and replaced with Chains of Anguish. This is a short duration, fast casting damage over time spell. When the damage triggers, that target and any others between the target and the herald will take damage. There is a synergy between Chains of Anguish and Clarity of the Mad, in that while Chains of Anguish is running, you will gain a 33/66/100% resistance to stun and fear effects based on the number of feats in Clarity of the Mad.

 

Necromancer

* The Blood Arcanist pet is now able to properly trigger Cabal. Fixed the proc rate of Cabal for the Archmagus pet (it was way too low). The Blood Arcanist pet now correctly has its AOE radius increased by the Empowered Archmagus feat, just like the Archmagus pet.. Corrected the proc rate of Spiritual Torment gained from the rank 1 and rank 2 Grim Hunger feats for the Blood Arcanist and Archmagus pets (it was too low).

* Corrected an issue with DoTs to ensure that you will always get all ticks off each spell.

* Frenzy should no longer interrupt pet actions.

* Pets should be a lot more responsive after killing their target.

* The attack command should always lock nero pets to the selected target even if you are in assist mode.

* Particle effects in Necromancer pet spells should no longer appear long after the "throw spell" animation.

* All Necromancer caster pets now have casting animations.

* Gelid Bones will now show the damage in the tooltip for both minions and non-minions.

 

Priest of Mitra

* Exorcism cast time has been reduced to 1 second.

* Spellweaving for Priest of Mitra should now work the same as Demo and Necro spellweaving. When rank 6 is reached, you should always have 6% magic damage increase initally (excluding other beneficial spells triggered from spellweaving). This will gradually scale up to 25% magic damage increase for every refresh of spellweaving rank 6.

 

Ranger

* Heavy Bolts should increase the DoT damage on Flesh Ripper.

 

Tempest of Set

* Fixed Empowered Cobra Stare. It now correctly lowers the break chance by 33/66/100% .

* Cast time of Storm Nimbus has been reduced to 1.5s.

* Spellweaving for Tempest of Set should now work the same as Demo and Necro spellweaving. When rank 6 is reached, you should always have 6% magic damage increase initally (excluding other beneficial spells triggered from spellweaving). This will gradually scale up to 25% magic damage increase for every refresh of spellweaving rank 6.

 

 

 

GUI

* Added a new chatgroup for a pet damaging an enemy's stamina/mana.

 

 

 

ITEMS

* Amulet of Lycophos can now be sold to a vendor.

 

 

 

MASSIVE PVP

* Relocated a siege camp in Sturmgarde, to allow the battle to spread out some more.

* Players in a massive pvp battle will now receive the correct points in the chat log.

* Some holes have been closed in the battlekeep Burnheim.

 

 

 

PVP

* Guards now respond differently toward player combat. If you initiated PvP combat and run to the guards for help the guards will attack the aggressor instead. Guards do not mind if you kill criminals in front of them. All guards have been provided with ranged weapons so they are more effective at defending innocent bystanders. Guards will now mark anyone as a criminal that they engage in combat.

* You will now get a buff telling you that you are aggressor when attacking another player.

* Guards have increased damage and massivley increased hit points.

* AoE spells should now only affect targets which give murderpoints if your current target will also give murderpoints. This applies even if your current target is not within range of the AoE spell. This means targeting a low level player in front of you and casting a ground targeted AoE spell far away will cause low level players far away to be hit because your current target, though unaffected by the spell, would cause murderpoints if you were to hit him.

 

 

 

TRADESKILLS

* You now get feedback when trying to slot a gem while in combat stance.

 

 

 

WORLD DESIGN

* Purple Lotus Swamp should appear a bit brighter at times than it has been in the past.

Lenke til kommentar
2H conqs har GRUSOM damage også da, så er på lik linje med dual wild i mine øyner. Jeg har daua flere ganger av nesten bare en kombo med 2H fra conq :s Greit nok at jeg er rogue, men de gjør også helt sinnsyk mye damage med 2H i pvp. Mulig at PVE er best DPS med dual wield, med i PVP er det ca likt virker det som, hvertfall om dem har litt epic gear som gir damage add.

 

Hvilken level snakker vi om? For enten er det noe galt med builden min (Brute) eller at folk har buffs som er helt insane. Jeg er redd for å logge på med min level 58 Conq da jeg får juling av folk 8 levels under meg. Til og med mot Necromancere og Priests gjør jeg nesten ingen skade, jeg ser ikke lifebaren dems gå ned nesten. Og de knuser meg på 4-5 sekund.

Vet ikke om jeg har nådd en magisk level med conqen for før level 40 så tok jeg de fleste uten problem.

 

Hører alle snakke om hvor kickass conqen er men da må de være i en annen level range enn meg asså.

Lenke til kommentar
2H conqs har GRUSOM damage også da, så er på lik linje med dual wild i mine øyner. Jeg har daua flere ganger av nesten bare en kombo med 2H fra conq :s Greit nok at jeg er rogue, men de gjør også helt sinnsyk mye damage med 2H i pvp. Mulig at PVE er best DPS med dual wield, med i PVP er det ca likt virker det som, hvertfall om dem har litt epic gear som gir damage add.

 

Hvilken level snakker vi om? For enten er det noe galt med builden min (Brute) eller at folk har buffs som er helt insane. Jeg er redd for å logge på med min level 58 Conq da jeg får juling av folk 8 levels under meg. Til og med mot Necromancere og Priests gjør jeg nesten ingen skade, jeg ser ikke lifebaren dems gå ned nesten. Og de knuser meg på 4-5 sekund.

Vet ikke om jeg har nådd en magisk level med conqen for før level 40 så tok jeg de fleste uten problem.

 

Hører alle snakke om hvor kickass conqen er men da må de være i en annen level range enn meg asså.

Du må "stance dance'e". Dvs. at du skifter mellom frenzy å defensive, du skifter til frenzy når du KB/fearer eller hva du gjør, og tilbake igjen til defensive stance når dem slår på deg.

Lenke til kommentar
2H conqs har GRUSOM damage også da, så er på lik linje med dual wild i mine øyner. Jeg har daua flere ganger av nesten bare en kombo med 2H fra conq :s Greit nok at jeg er rogue, men de gjør også helt sinnsyk mye damage med 2H i pvp. Mulig at PVE er best DPS med dual wield, med i PVP er det ca likt virker det som, hvertfall om dem har litt epic gear som gir damage add.

 

Hvilken level snakker vi om? For enten er det noe galt med builden min (Brute) eller at folk har buffs som er helt insane. Jeg er redd for å logge på med min level 58 Conq da jeg får juling av folk 8 levels under meg. Til og med mot Necromancere og Priests gjør jeg nesten ingen skade, jeg ser ikke lifebaren dems gå ned nesten. Og de knuser meg på 4-5 sekund.

Vet ikke om jeg har nådd en magisk level med conqen for før level 40 så tok jeg de fleste uten problem.

 

Hører alle snakke om hvor kickass conqen er men da må de være i en annen level range enn meg asså.

 

Vi snakker så klart om level 80 ;)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

Veldig få innlegg fra folk som har prøvd necromancer på testlive her.

Er nightfall på live (fury), så det er det feat treet eg har testet mest på testlive, og eg får det ikke til å funke. Lest en hel del på aoc forumet, for å finne tips og triks for mest mulig dps.

Forsvinnende få som kan komme med noe fornuftig.

 

Ser ut som Necromancere har 2 valg etter patchen...Spec Shatter (Nightfall) for raid, og ligg bak pom/tos på dps listen..eller spec Reanimation for max dps og pvp. Men da har en ikke annet å bidra med i raidet enn dps.

Ser ikke helt hvor de vil hen med den enorme forskjellen Necromanceren får. Om noen har en bra spec og noen gode tips må de gjerne poste det her.

Endret av Danline
Lenke til kommentar

Da har jeg freeza den accounten. Funcom har ignorer de konstruktive tilbakemeldingene vi har drevet å gitt i flere måneder nå, og bare overkjører oss, nekter å spille slik.

Assassins har blitt totalt rævkjørt, sammen med andre klasser, og vi har ikke så mye som fått en eneste tilbakemelding fra Funcom, that's it.

Lenke til kommentar
Da har jeg freeza den accounten. Funcom har ignorer de konstruktive tilbakemeldingene vi har drevet å gitt i flere måneder nå, og bare overkjører oss, nekter å spille slik.

Assassins har blitt totalt rævkjørt, sammen med andre klasser, og vi har ikke så mye som fått en eneste tilbakemelding fra Funcom, that's it.

Blir du raevkjort som assassin er det du som ikke spiller riktig. Har en assassin, og tar de fleste klasser (dog sliter jeg med barbs).

Endret av blf
Lenke til kommentar

Vi snakker PVE wise i dette tilfellet. Kjørt en rekke raids og gikk fra å være #1 på DD listen til å være nummer 6. Assassin's har nå ingen rolle i raids, fordi omtrent alle andre som har raid setup gjør mer skade enn oss. Jeg har fullspecca raid setup og fult epic gear, og blir slått av klasser på DD som conqs, bs og lignende, som mildt sakt er idiotisk med tanke på at tom. vår beskrivelse forteller at vi er de "dødeligste drapsmaskinene". Mulig det hadde passet oss med burst damage, men siden offhand damage er nerfa til 50%, samt broken offhand chance, samt gigantiske HP nå, så er det absolutt ingenting som tilsier vi er det vi er.

Lenke til kommentar

Det er ikke bare snakk om dette, det er snakk om fundamentale ting i selve klassen assassin som er problemet, eller feats som ikke henger på greip.

 

Altså, en level 50 dot som blir out-damaged av en level 10 dot, fortell meg grunnen til det.

Offhand chance, med å ha tier gear og å specce offhand chance i feats, så får du lavere offhand chance enn det du skal ha. Så langt er det verste eksempelet om du har fullt T2 gear, da har du nesten 10% mindre offhand chance enn hva du skal ha. Les detaljert post om dette på Assassin test forumet.

Hide - trenger jeg si noe mere der?

Offhand skade er redusert med 50%, når offhand skade var den største ekstraskaden bortsett fra MH så sier det seg selv at det blir problematisk.

 

Hvorfor skal en tank class (offtank, conq's) gjøre mer skade en assassins?

Hvorfor skal healer class (bear shaman) gjøre mer skade en assassins?

Hva med "deadliest class" tingen er det med assassins som absolutt ikke gjennspeiles i spillet så langt? Vi kan ikke hide ordentlig, vi har ingen burst skade lengre, vår skade er nerfa, ting som f.eks exelent ballance ble nerfa i siste patch før release kandidaten. Er også spørsmålstegn at general treet passer barbariens utrolig bra med 17.5 mer weapon damage, mens våre små daggere er dette rellativt lite boost.

 

Jeg kan godt remse opp andre ting som er rart, men tviler på at du kan klare å diskutere saken ned i detaljer utennom å måtte gå off topic å kalle andre for dumme.

 

Gi meg et fyldig svar på hvorfor i det minste, og hvis ikke så ikke kom her å kall meg dum.

Endret av The Very End
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...