Gå til innhold

Den store 1.05 Patchen, patch notes og kommentarer !


Anbefalte innlegg

Virkelig trist at hox blir pga Avatar of Xotli den latterligste classen i spillet. Får vell bare satse på at folk blir satt ut av spill grunnet latter når patchen kommer.

 

Synes nå da han så ganske så bad ass ut jeg da! Men har sett det bildet der på aoc forumet tidligere og det stod at det var fan made ikke offisielt fra funcom? Vet ikke om det stemmer men...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Virkelig trist at hox blir pga Avatar of Xotli den latterligste classen i spillet. Får vell bare satse på at folk blir satt ut av spill grunnet latter når patchen kommer.

 

Synes nå da han så ganske så bad ass ut jeg da! Men har sett det bildet der på aoc forumet tidligere og det stod at det var fan made ikke offisielt fra funcom? Vet ikke om det stemmer men...

 

Er nok offisielt når de bruker det på testlive :)

 

Og ja, avataren ser helt latterlig ut..

Lenke til kommentar
Oh, skal Conq og DT få Full plate armor? det skulle jo liksom være Guardian Gearet? Det ble jeg litt skuffet over, men resten av Patch noten var jo nice, Gleder meg SYKT til TC (Tarantia Commons)

 

Jeg digger det nye området. Vil si det er den vakreste plassen i AOC. Du ser liksom Old Tarantia fra en helt annen vinkel. Denne plassen blir garantert gankernes nye favoritt plass:(

 

 

HAr du sett videoen på YouTube? MAX grafikk, og DX10 pluss HD?? det er sylt pent! Så du har vært der på Test live? er det mye Quest og sånt der?

 

Forresten, hva er denne Avatar of Xotli? Hva gjør den, hva er den ? :p ?

 

Vis det er den her : http://farm4.static.flickr.com/3356/340949...a184443bc_o.jpg

 

Ser den jo Skikkelig tøff ut da ! Den er i værtfall mer epic en den gamle ;D

Endret av Mainhead
Lenke til kommentar
når for vi bite tenna i den patchen her a? :p

En eller annen gang i mai, ryktes det :)

 

Tipper i Juni etter det jeg har spilt på testlive. En del ting må fikses som stamina, mana problemer, la guardian tank tåle mer og bedre balanse av klassene. Men mange av problemene har de fikset raskt, så framskritt av patchen skjer fort.

 

Ellers kan jeg si at jeg digger Avatar of Xotli, de fleste personer jeg har sjekka på aoc forumet gjør også det. Skikkelig baddass så Hox ut nå.

Lenke til kommentar

Det jeg håper på er at de ballanserer Assassin. Man kan enten gå Lotus og være en liten satan mot casters, eller corruption for å ta melee.

Alle har jo nesten valgt melee, så jeg bestemte meg for å gå Lotus. Greit, jeg dauer jo faenme hele tia, kan ta casters ganske lett men med melee kan jeg gi opp, det ER IKKE mulig. Jeg har prøvd alt, men går bare ikke, fatter ikke hvorfor FC har valgt det slik, jeg vil ha muligheten til å kunne kjempe på lik linje med det meste - om jeg da dauer så er det jo bare min egen feil, men sånn som det er nå er det ikke mulig for lotus og f.eks ta en ok bear shaman eller guiadian.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

På testlive da eller The Very End? Jeg har ingen problemer som lotus assassin å knekke BS eller guardians i level 44, vet ikke helt om jeg skal skryte på meg at jeg er så himla flink, men jeg dreper i allefall det meste jeg får første angrepet på :)

Lenke til kommentar
Håper for all del de snart gjør noe med guild options.. Se offline spillere, legge til kommentarer, endre hva de forskjellige ranksa har rettighet til å gjøre + endel mer!

 

Etter den store patchen har Funcom planer å fokusere mer på guild har de sakt uten å gå i detalj. Forresten, det går ann å se offline spillere, du må bare justere litt i guild menyen. Legge til kommentarer kan man også gjør hvis man har avansert guild. Hver gang noen i guilden vår logger inn så kommer det info om den personen som hvilke profession han har, hvilke alts han har osv. Når jeg logger inn kommer det opp meny om guild nyheter, påmelding til raids, gallup. Da prater jeg ikke om guild message.

Ved hjelp av dette systemet kan jeg til og med få fra alle itemsene i spillet bare ved å viske f.eks item 10001 til denne offline karakteren i guilden som styrer systemet. Men som sagt join en mer avanst guild så skjønner du hva jeg mener.

PS, man kan på en måte endre rank rettighetene ved å skifte goverment type i guilden

Endret av suder
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Hver gang noen i guilden vår logger inn så kommer det info om den personen som hvilke profession han har, hvilke alts han har osv. Når jeg logger inn kommer det opp meny om guild nyheter, påmelding til raids, gallup. Da prater jeg ikke om guild message.

Ved hjelp av dette systemet kan jeg til og med få fra alle itemsene i spillet bare ved å viske f.eks item 10001 til denne offline karakteren i guilden som styrer systemet. Men som sagt join en mer avanst guild så skjønner du hva jeg mener.

Du surrer fælt nå. Det du snakker om er en bot man kan legge til i guildchatten, det er ikke noen standard funksjon som ligger inne i Age of Conan.

 

PS, man kan på en måte endre rank rettighetene ved å skifte goverment type i guilden

Ved å endre governmenttype så byttes bare navnene på rankene, funksjonene er fortsatt de samme.

Lenke til kommentar

Skrev akkurat det jeg mente. Det er ikke standard, men alt det Emphatic skrev kan løses enkelt uten å måtte vente til etter sommeren for en mega patch. PS, skrev "på en måte endre rettighetene", så sier ikke dette er like bra som Emphatic foreslår. Men endrer du goverment type så er det ikke bare navenen som endres, men antall rank og rettigheter også.

Jeg skulle ønske at man kunne endre guild rank navnene til hva man ville, tier 3 bye så anderledes ut og masse nye saker for guildene som f.eks flere grunner å skaffe seg guild points.

Endret av suder
Lenke til kommentar
Jeg burde kanksje ikke uttale meg om gameplay på level 80, men BS har jeg hørt man skal kunne ta om man er flink mens guardian har for mye liv :p

 

Hehe, det er nok sant at man kan ta det meste, bare jeg som er litt semi-n00b :p

Forsatt litt for vanskelig i mine øyner, at BS må være virkelig super ræva for å klare å ta han, hvertfall med Lotus spec. Men igjen, vi er jo litt OP i forhold til casters så er vel sånn at noen ting er man bra på, andre ikke. Selv om jeg heller vil være mindre bedre mot casters og ha litt større sjans mot andre melee klasser :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...