Gå til innhold

Den store 1.05 Patchen, patch notes og kommentarer !


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenker på og starte opp igjen etter patchen, og ta i bruk det, ditch your lvl 50+ for a lvl 50 "tilbudet", ønsker en dual wield character, men vet ikke hvilken jeg skal velge.

 

Så vidt jeg husker, var det 3 stk, assassin, conqueror, og barberian. Assassin orker jeg IKKE, så blir enten conq eller barb.

 

Hvilken av de 2 klassene er bedre i dual wielding en den andre? rett og slett elsker dual wielding :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
Nei, feil Sondre. Klassen heter Herald of Xotli. Avatar er et spell som gjør han til en demon (eller noe i den duren) for en kort periode.

Ser at jeg ikke så nøye nok etter nå ja :p

Lenke til kommentar
Tenker på og starte opp igjen etter patchen, og ta i bruk det, ditch your lvl 50+ for a lvl 50 "tilbudet", ønsker en dual wield character, men vet ikke hvilken jeg skal velge.

 

Så vidt jeg husker, var det 3 stk, assassin, conqueror, og barberian. Assassin orker jeg IKKE, så blir enten conq eller barb.

 

Hvilken av de 2 klassene er bedre i dual wielding en den andre? rett og slett elsker dual wielding :)

 

Conq. er litt mer tank aktig, mens barbarian er hack & slash. Mulig jeg ville prøvd barbarian isåfall.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132
En dual wield Conq er bare tull. Lite CC, dårlig dmg og enda værre tanking egenskaper. 2h er det eneste som funker for Conq atm.

Litt uenig der, burstdamagen til dual-wield Conq er bedre enn 2h mens CC og tanking er bedre med 2h. For min del er det Charge m/2h - KB - Frenzy - dual-wield - to angrep - defensive - spank 'n tank. Funker fett. Clothies og light armors er det pewpew med, de dør med en gang :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2

Patchen er ikkje ute enda, og det menes at man kan lage seg en ny char som blir da automatisk lvl 50. Og du beholder den du har.

Men du må ha en i minst lvl 50 fra før for og gjøre dette :)

Lenke til kommentar
Patchen er ikkje ute enda, og det menes at man kan lage seg en ny char som blir da automatisk lvl 50. Og du beholder den du har.

Men du må ha en i minst lvl 50 fra før for og gjøre dette :)

 

Nei, du får nok ikke beholde den gamle char'en din.. Du mister den gamle lvl 50+ og får da en ny lvl 50 av valgt klasse.

Lenke til kommentar
En dual wield Conq er bare tull. Lite CC, dårlig dmg og enda værre tanking egenskaper. 2h er det eneste som funker for Conq atm.

 

Vist du kun vil ha en dual wield class. Er nok Barb ditt valg.

 

takker for svar, og til dere over.

 

hvordan er surviveabilitien til barb? mener, hvor mange fiender kan de ha på seg før de er finito, husker med guardian min, (lvl 63) kunne jeg ha Mange på meg, uten prob

Lenke til kommentar

Psy, hjelper lite å uttale seg om e klasse du ikke spiller selv... Dmg'en er forferdelig mye bedre imo som Dual wield enn som 2h, har faktisk klart å drepe casters med en combo (whirlwind), så det at det er lite damage er bs. Men ja, er dårlig me tanking egenskaper og nesten ingenting av crowd control uten om fearen.

Lenke til kommentar

2H conqs har GRUSOM damage også da, så er på lik linje med dual wild i mine øyner. Jeg har daua flere ganger av nesten bare en kombo med 2H fra conq :s Greit nok at jeg er rogue, men de gjør også helt sinnsyk mye damage med 2H i pvp. Mulig at PVE er best DPS med dual wield, med i PVP er det ca likt virker det som, hvertfall om dem har litt epic gear som gir damage add.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...