Gå til innhold

Anmeldelse: Wanted: Weapons of Fate


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Endelig noen med fornuft, ENDELIG. Sett anmeldelse av det her på diverse steder hvor det får 6'ere og 7'ere og jeg kan faen ikke fatte hvorfor. Demoen var så elendig at jeg lo og lo av det her patetiske forsøk på film lisens.

 

Love for gamer.no!:)

 

Helt enig, et elendig forsøk på å lage et spill.

Har du fått med deg intervjuene av Pete Wanat? Ifølge han skulle spillet være ganske bra.

 

Jeg anbefaler deg å se/høre på Invisible Walls fra forrige uke, der er han gjest.

Han gjør faen meg narr av alle spillene på Wii, men Wanted er jo like dårlig. Urkomisk.

Lenke til kommentar

Fikk ikke med meg om anmeldelsen var til konsoll eller pcversjonen, men jeg kjører pcversjonen atm og synes det er et veldig underholdende spill. Historien er litt artig, gameplayet er underholdende og grafikken tidevis bra. Så hvordan det er mulig å gi spillet 3/10 er ufattelig for meg. I små mengder er spillet absolutt artig, dog musikken blir slitsom i lengden.

Lenke til kommentar

Ble heller ikke noe overrasket og tror jeg hadde gitt spillet nesten samme karakter. Lastet spillet ned for rundt 1 uke siden fra PSN. Det ble så utrolig lite varierende og kjedelig og dårlig nivådeign at jeg ikke gadd å spille spillet mer. Første gang gadd jeg ikke mer ette rjeg akkuat skulle spille han fyren med masken. Men ette der igjen spillte jeg hele demoen og syntes at spillet var ganske dårlig.

 

Min mening:

 

+ Nyskapende med å snu kuler (bullet curving), passelig bra lyd og god cover modus. Bra tutorial.

 

- Dårrlig grafikk og lite interessant untatt å snu kuler. Dårlig nivådesign, mye repetisjon og lite med variasjon. Blir fort ensformig.

 

Karakter 3.

Lenke til kommentar
Fikk ikke med meg om anmeldelsen var til konsoll eller pcversjonen

Sakset fra anmeldelsen:

 

"Spillet er testet på Playstation 3, men er også i salg for Xbox 360 og PC."

 

Og fra karakterboksen:

 

"PlayStation 3: 3/10"

 

Vi jobber med enda tydeligere merking av plattform i sakene våre, men det er da i alle fall noe :-)

Lenke til kommentar

Må si jeg ler litt av alle som takker anmelder for å si sannheten om et helt elendig spill, når de bare har spilt demoen og ikke har en berettiget mening engang. Anmeldelsen til Mikael var god den, men jeg er ikke enig i at spillet er så utrolig dårlig.

 

Skriver anmeldelse om Weapons of Fate selv, og gir det en (sterk) 5/10. Spillmekanikkene som ligger i bunn er svært solide og spillet er ganske morsomt. Dessverre er det også utrolig kort, utrolig ribbet for innhold, lite nyskapende og litt ensformig til tider. Spillet anbefales spesielt til fans av filmen.

Som filmspill er Weapons of Fate uvanlig gjennomført.

 

Det skal nevnes at jeg har spilt PC-versjonen.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Så rart at et spill basert på film ikke fikk toppscore :p Selv om det ser gøy ut å skru kuler rundt omkring.

 

Fin anmeldelse btw =)

 

Spillet er basert på tegneseriene, men bruker lisensen til filmen.

 

 

Synd det ble slakt, siden det virket passe kult da Pete fortalte om det i Invisible Walls.. Testa demoen, og det virka jo morsomt, men neppe noe jeg ville kjøpt til fullpris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...