Gå til innhold

Playstation 2 blir billigere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Do'h, kjøpte Ps2 brukt til 500,- oss gamestop, og så kommer en ny en til kansje kr.1000?

 

Håper at rykte-nevnte Ps Cloud inkluderer streaming med ps2, slik at man kan spille ps3 spill på ps2 med god grafikk via streaming. Sry, ps3 eiere, det blir nok slik.

 

Jadda! ^_^

Lenke til kommentar
Do'h, kjøpte Ps2 brukt til 500,- oss gamestop, og så kommer en ny en til kansje kr.1000?

 

Håper at rykte-nevnte Ps Cloud inkluderer streaming med ps2, slik at man kan spille ps3 spill på ps2 med god grafikk via streaming. Sry, ps3 eiere, det blir nok slik.

 

Jadda! ^_^

 

Da ville ingen kjøpt PS3....sorry PS2 eier, det blir nok ikke slik.

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

Sier litt om hvor mye avanse Sony tar på PS2. I fjor fikk man jo kjøpt 360 arcade med 256mb minnekort for under tusenlappen her i landet.

 

Minnekortet til PS2 må man fremdeles kjøpe ekstra, så det blir 300kr til.

 

Så den nye PS2 prisen blir i realiteten 1300kr. Kvalmt.

Lenke til kommentar
Har jo kostet under 1000 kr i evigheter, skjønner ikke hva som er så stort med dette.

Sorry for at jeg er frekk, men er dere dumme? Prisen blir satt ned uansett!? Om noen butikker har solgt den mye billigere og under 1000 kroner betyr jo bare at de nå kan selge enda billigere? Kanskje 700?

Lenke til kommentar
Sier litt om hvor mye avanse Sony tar på PS2. I fjor fikk man jo kjøpt 360 arcade med 256mb minnekort for under tusenlappen her i landet.

 

Minnekortet til PS2 må man fremdeles kjøpe ekstra, så det blir 300kr til.

 

Så den nye PS2 prisen blir i realiteten 1300kr. Kvalmt.

 

Vel de fleste memory cardene jeg har kjøpt opp igjennom tidene har kostet rundt hmm 200kr? Xbox tilbudet varte hvor lenge? Og hva er 360 uten harddisk når du først får en stor spillsamling, eventuelt skal ha store updates osv.

Posten din er totalt retta mot en ting, "Omg 360 er drømmen , bla bla." PS2 er totalt verdt å eie om den koster 700kr eller 1000kr. Dette er totalt mine meninger, og hvis du ser på det som et person angrep får jeg unnskylde for det på forhånd. Men er du ute etter annet enn å trolle?

Lenke til kommentar

Med PS3's dårlige støtte for forrige generasjon og en gammel PS2 som kunne flyttet inn på demensavdelinga, tenker jeg det vil være lurt å kjøpe en ny, for sikkerhets skyld, vil liksom ikke sitte om 10 år uten noen mulighet for å kunne spille gamle playstationspill.

Lenke til kommentar
Sier litt om hvor mye avanse Sony tar på PS2. I fjor fikk man jo kjøpt 360 arcade med 256mb minnekort for under tusenlappen her i landet.

 

Minnekortet til PS2 må man fremdeles kjøpe ekstra, så det blir 300kr til.

 

Så den nye PS2 prisen blir i realiteten 1300kr. Kvalmt.

 

Vel de fleste memory cardene jeg har kjøpt opp igjennom tidene har kostet rundt hmm 200kr? Xbox tilbudet varte hvor lenge? Og hva er 360 uten harddisk når du først får en stor spillsamling, eventuelt skal ha store updates osv.

Posten din er totalt retta mot en ting, "Omg 360 er drømmen , bla bla." PS2 er totalt verdt å eie om den koster 700kr eller 1000kr. Dette er totalt mine meninger, og hvis du ser på det som et person angrep får jeg unnskylde for det på forhånd. Men er du ute etter annet enn å trolle?

 

Minnekort koster 299 hos elkjøp nett. I butikkene kostet de faktisk 399kr sist jeg så.

 

Hva er 360 uten harddisk? Tja, en konsoll ganske så like alle andre.

 

Sier forøvrig en del om deg at du reagerer på at noen klager på prisene disse selskapene tar. Du kommer inn og unnskylder dem faktisk.

 

Sony tar blodpris for PS2, noe man skjønner ganske fort når man ser prisen MS tar for 360. I dag koster 360 arcade ca 300kr mer enn PS2 og et minnekort. Dvs hvis man IKKE benytter seg av MS' 450kr tilbake deal hvis man kjøper et spill eller to også. Så i realiteten er 360 faktisk billigere enn PS2 selv i dag.

 

Nintendo tar også blodpriser for sine maskiner.

 

Bare fordi disse selskapene selger bra og kan derfor ta slike kvalme priser betyr ikke at jeg bøyer meg i støvet og suger pikkene dems.

 

Med PS3's dårlige støtte for forrige generasjon og en gammel PS2 som kunne flyttet inn på demensavdelinga, tenker jeg det vil være lurt å kjøpe en ny, for sikkerhets skyld, vil liksom ikke sitte om 10 år uten noen mulighet for å kunne spille gamle playstationspill.

 

Og der har du grunnen til at Sony tok ut PS2 BC i PS3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...