Gå til innhold

PS2-klassikere man MÅ ha!


- FuzioN

Anbefalte innlegg

Føler jeg må bidra med noen som ikke er helt opplagte, og som de fleste sikkert har oversett. Og som ikke er blitt utgitt i nye og penere klær for neste generasjon, og dermed er verdt å søke ut:

 

Klonoa 2

Gitaroo Man

God Hand

 

Muligens noe nisje, og de to siste er antagelig elsk-eller-hat-spill :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hos meg så er det mangen klassikere man må ha til PS2!!

Selv jeg skal kjøpe meg en PS2 tilbake når jeg har penger!!

 

God Of War :D

God Of War 2 :D

Alle MGS spillene, rått gameplay møter konge historie og spillkarakterer føler og høres ut som ekte personer i strid, sorg, hevn, kjærlighet osv

Final Fantasy X, beste med dette herlige spillet er stemningen og ikke minst summonene er virkelige epic :D

Sly serien, synes det er mangen som ikke liker disse spillene, men dem er virkelig noen perler av noen spill

Ratchet And Clank serien

Jak And Daxter serien

Okami!!

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Hos meg så er det mangen klassikere man må ha til PS2!!

Selv jeg skal kjøpe meg en PS2 tilbake når jeg har penger!!

 

God Of War :D

God Of War 2 :D

Alle MGS spillene, rått gameplay møter konge historie og spillkarakterer føler og høres ut som ekte personer i strid, sorg, hevn, kjærlighet osv

Final Fantasy X, beste med dette herlige spillet er stemningen og ikke minst summonene er virkelige epic :D

Sly serien, synes det er mangen som ikke liker disse spillene, men dem er virkelig noen perler av noen spill

Ratchet And Clank serien

Jak And Daxter serien

Okami!!

Sly er episk! Btw, skal første banen i FFX være kjedelig? Synest den var gørrkjedelig...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Mine favoritter fra den forrige Playstation konsollen blir ei rimelig lang liste, men jeg nevner kun tre spill.

 

Final Fantasy X

Final Fantasy XII

 

og

 

Timesplitters 2, rart at ingen har nevnt dette spillet da dette etter min mening var på lik linje gameplaymessig som både GoldenEye og Perfect Dark fra Nintendo 64.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...