Gå til innhold

Sniktitt: Battlefield 1943


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
bare jeg som synes 24 spillere er litt skuff ?:( Skulle hatt 40 eller litt mer. Gøy med mange folk :D

Kartene er mindre, da. Og grunnen til at det er færre spillere er for å gjøre miljøene ødeleggbare.

Tull. Selv om ødeleggbare miljøer blir mer krevende så er det mulig å ha flere spillere med dagens pc standard.

Det var mange som sleit på 64 player servere når BF1942 kom i 2002, men det var tydeligvis ingen grunn til å ikke ha store slagmarker med masse spillere.

Den eneste grunnen til å ha maks 24 spillere(og forminska kart), er at spillet er laget for konsoll og EA/Dice gidder ikke lage en egen PC versjon, men bare porter konsolldritten rett over til pc'en.

Burde være minst 20vs.20 på PC versjonen, håper det blir fikset i en fremtidig patch.

 

Kommer det på PC også?
Ja
Spillet kommer som nedlastbar programvare til Xbox 360, PC og Playstation 3 denne våren.
Lenke til kommentar

Skulle akkurat til å si det samme.

24 spillere og mindre maps (enn i 1942 vil jeg da anta?)... fail. Er vel mest for å gjøre det konsoll-kompatibelt. Enda ett fint eksempel på at fint fungerende PC merkevarer blir rævkjørt for å selge på konsoll.

 

Håper de ikke gjør det med ett BF3. - men det er vel for mye å håpe på.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jammen æsj jeg vil jo ikke kjøpe det fra noen andre steder enn i butikk eller steam! :(

 

Gidder da fanden meg ikke kjøpe og laste ned fra noe tullete EA system!!!

 

 

Ser også ut som de har dummet det mer ned i forhold til originalen :( Og da mistenker jeg først og fremst at det er konsollenes feil som flere her har antydet...

 

 

Noen som vet når det blir tilgjengelig da?

Endret av Gnomkraft
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...