Gå til innhold

[innlegg.no] Serieprat


Anbefalte innlegg

Vet ikke helt om jeg liker denne "mykningen" jeg heller, men alle karakterer må utvikle seg for ellers blir det kjedelig å se på. Jeg har vist en stund at han var gay, og synes faktisk det skinner litt igjennom i blandt, men ikke så mye at det gjør noe. NPH er en flink skuespiller. Liker forresten hvordan de har klart å skjule hele to graviditeter denne sesongen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har jo bare sett halve sesong 1 nå så har fremdeles 3 sesonger og kose meg med, men ja Barney er fantastisk. Holdt på å le meg ihjel når han sendte den MMS meldingen med de "focus fingrene" eller hva jeg skal kalle det i en av de første episodene.

 

Forøvrig enig med Benny og her. At Buffy har fått en million sesonger, mens Firefly bare fikk en må være en av TV historiens største skandaler i mine øyne.

Lenke til kommentar

Buffy var jo en stund før firefly, og var egentlig en av de seriene som satt grunnsteinen for serier der humor, og action blandes. Uten Buffy ville vi aldri hatt serier som Reaper, Chuck, angel, smallville, Psych, Doctor who (2005), supernatural and so on... Er selvfølgelig helt enig i at firefly hadde fortjent mye mer enn de 11 (okey 14) episodene den fikk, men Buffy fortjente alle sesongene (selv om den siste ikke var noe særlig).

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar

Det var de to ja. Likte veldig godt at de ikke skrev det inn i plottet, slik som andre serier har en tendens til å gjøre. I steden gjemte de henne bak vesker, og diverse. Når det kommer til Robin var jo ikke hun like langt på vei, men man ser det godt i de siste episodene.

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar
Jeg er interessert :) Er det er det humor i det, er det veldig veldig sykt xD, er det mest drama, eller krim...?

 

Vet ikke så om det enn at introfilmen er spesiell.

 

litt humor ja, mer drama / sci fi. (handler om en alternativ virkelighet hvor vampyrer lever blant oss. ) sjekk ut noen episoder da vel :)

Lenke til kommentar
Jeg støtter Generation Kill, som nevnt på førstesiden, fantastisk serie. Har sett igjennom episodene 3 ganger.

 

Ellers er det OZ som topper listen min, etterfulgt av Sopranos, Band of Brothers, The Wire, Weeds, Dexter, Scrubs.

 

Sikkert glemt noen.

 

 

Enig, Generation Kill er episk. Fantastisk gode skuespillere, god story, ofte morsomt og ganske rørende.

Endret av rodrigues
Lenke til kommentar

Den amerikanske versjonen av Life on Mars var jaggu meg stusselige greier!

 

Sam var jo fullstendig uten sjarm, sjefen hans ble morsomt nok spilt av Harvey Keitel men det hjelper ikke for han var bare en dårlig tam versjon av sjefen i den britiske versjonen (helt riktig det, husker ikke hva han heter) og det var rart å se han som spiller Christopher Moltesanti i Sopranos gjøre noe annet enn å være en rusa dritssekk. Dessuten hadde han forbanna fet sveis.

Lenke til kommentar

Barten er litt fet og da. :p

Liker ikke den amerikanske utgaven så mye selv. Hovedkarakteren er ikke så likbar som i den britiske. Alikevel må jeg si at den amerikanske har en veldig god cast Kitel og Imperioli, men det hjelper ærlig talt lite.

 

 

Digger de nye episodene av Weeds, Rescue Me, Burn Notice og True Blood nå.

 

Weeds har det greiene med livaktene til Nancy som har vært så latterlig flere ganger. Spesielt han livakten som parterer lik hele tiden.

 

Rescue Me er elsk nå som Damien endelig begynner å bli brannmann. Elsker også hvordan hovedpersonen(Tommy) opptrer seg. Alle sammen ser en dau 10 åring, og står der og griner uten å klare å dekke til ungen før folk for se han. Også er Tommy den eneste som klarer å gjøre noe med det. Så ser du så at faren som døde av hjertestans, broren som ble skutt på åpen gate, fettern hans som døde i World Trade Center og så sønnen hans i eldre utgave som ble påkjørt av en fyllekjører. Så bare elsk hvordan de hjemsøker Tommy på den måten, og faren begynner å snakke om Tommy som verdens beste brannmann siden han klarer å overleve fremdeles tiltross for alt det jævelige som har skjedd han. Bare så jævelig sterkt.

 

Burn Notice er også veldig gøy om dagen. Virker så mye bedre nå som Michael faktisk har fiender. Og elskbar gjesterolle Michael Weston gjorde i siste episode.

 

True Blood har fremdeles gode plots, og fremdeles fremstår Eric og Layafette som de beste karakterne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...