Cloudemyx Skrevet 27. mars 2009 Skrevet 27. mars 2009 (endret) Dårlig er det vel ikke, men det har aldri fenget meg noe særlig. Spillet hadde aldri overlevd hvis ikke Blizzard hadde tatt så godt vare på spillerne. Endret 27. mars 2009 av Cloudemyx
lrims Skrevet 27. mars 2009 Skrevet 27. mars 2009 Synes ikke det er noen tvil om at Nintendo og Blizzard er vinnere her... Nintendo har kanskje falt ned nå, men igjennom tidene er det disse som har produsert best spill. Synes nå i alle fall jeg(og en hel del kritikere)
Zwink Skrevet 27. mars 2009 Skrevet 27. mars 2009 Min stemme går til Blizzard. Ikke på grunn av WoW, men hvordan de har holdt både starcraft og warcraft 3 som to knallgode strategispill gjennom over 10 år. Warcraft 3 kom ut i 2002. 7 år Jeg vet det, men jeg tenkte egentlig på starcraft når jeg skrev det Ellers må jeg innrømme jeg ikke har spilt så alt for mye warcraft 3. Starcraft har allltid vært min favoritt
AltF4 Skrevet 29. mars 2009 Skrevet 29. mars 2009 (endret) Kan også sjekke denne pollen - 64 utviklere satt opp mot hverandre i grupper på 15. Begynte 19 mars og er ferdig 8. april. http://www.escapistmagazine.com/tournament/index Funcom tapte så det sang mot Nintendo, Valve har vunnet hver gang hittil og Bethesda har også fått generelt mye stemmer. Square Enix, Bungie og Activison Blizzard har også fått mange stemmer. Endret 29. mars 2009 av AltF4
ShampooMacTavish Skrevet 29. mars 2009 Skrevet 29. mars 2009 (endret) Har fått med meg den, faktisk. Ikke helt overraskende resultater. Endret 29. mars 2009 av ShampooMacTavish
Laland Skrevet 29. mars 2009 Skrevet 29. mars 2009 Er ikke lenge til det blir Superultragigamegal33tphinale nå. Jeg gjetter på Valve og Blizzard - noen som går imot?
Vaine Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Skrevet 29. mars 2009 bethesda to make superultragigamegal33tcomeback 0f d00m.
head_hunter Skrevet 29. mars 2009 Skrevet 29. mars 2009 Jeg syns Bungie er best jeg, de hører virkelig på spillerene og de har den beste nettsiden noensinne for en utvikler.
Vaine Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Skrevet 29. mars 2009 Jeg syns Bungie er best jeg, de hører virkelig på spillerene og de har den beste nettsiden noensinne for en utvikler. Bare synd pollen som bungie var med i var over for over 1 uke siden. Er de færreste som var enig med deg :|
zell_InnleggNO Skrevet 29. mars 2009 Skrevet 29. mars 2009 sto mellom bioware eller blizzard for min del, men valgte blizzard. Disse 2 leverer skikkelige produkter som er gjennomførte og ferdige. Lite feil, gode på patching etc. Føler disse kommer et godt stykke over square, capcom og bethesda som er mine andre favoritter. Square har ff og kingdom hearts og masse andre gode rpger men de har også utrolig mye dritt så de bare spyr ut. Alle de siste rpgene har også lidd av fps problemer og hakking i cutscenes etc. Bethesda er kanskje konger og oblivion og fallout er utrolig moro og kan lett svi av 100 timer plus på de. Men man kommer ikke bort i fra at spillene er sykt bugga og at veldig veldig mange har problemer med at spillene ikke virker som de skal på maskinene deres. Det kommer gjerne patcher med fler problemer enn de løser og hotfixene finnes ikke:p
Kiruk Skrevet 29. mars 2009 Skrevet 29. mars 2009 Valget fallt på Blizzard, de slipper kanskje ikke så mange spill, men de er alltid av høy kvalitet. Valve og Bethesda havnet på 2. og 3. plass for min del.
Gormers Skrevet 29. mars 2009 Skrevet 29. mars 2009 Jeg syns Bungie er best jeg, de hører virkelig på spillerene og de har den beste nettsiden noensinne for en utvikler. Som sagt så var du sen, men jeg er enig i det siste du sier.
cavumo Skrevet 29. mars 2009 Skrevet 29. mars 2009 Klokken 20:00 på søndag vil de to utviklerene som leder bli satt sammen i en finale. Er den glemt eller jeg bare bare blind?
Vaine Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Skrevet 29. mars 2009 Laland er sikkert opptatt med noe. Gi ham tid. Jeg for min del vil la ham gjøre jobben
Vaine Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Skrevet 29. mars 2009 Superfinalen er oppe. Ikke stem i denne mer.
Laland Skrevet 29. mars 2009 Skrevet 29. mars 2009 Lager finalen her nå. Beklager, ble bare opptatt med Resident Evil 5 og "The Curious Case of Benjamin Button"
Vaine Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Skrevet 29. mars 2009 (endret) Og du kan vel overføre stemmene fra min Poll hva? Tror laland er en smule trøtt i dag. Endret 29. mars 2009 av Vaine
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. mars 2009 Skrevet 29. mars 2009 Ehm.. Hvorfor er ikke Diablo nevnt ved siden av Blizzard? Mener at 2ern er det beste spillet de har laget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå