Gå til innhold

Anmeldelse: Shellshock: Blood Trails


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde det selv, måtte skru av etter 15 minutter. Er helt enig med anmeldelsen, faktisk merkverdig enig i anmeldelsen. Fantastisk irriterende med den infernalske klikkinga man må gjøre på starten, tror jeg måtte gå igjennom det en 4-5 ganger før jeg faktisk forstod hva jeg måtte gjøre for å overleve. Spillet virket i det hele tatt som om de hadde prøvd å ta noen av de elementene som fungerte i cod 4, f. eks dette med å drepe fienden med en spesiell knapp når de hopper på deg... Men det funka ikke i spillet her ass.

 

Og drivkraften i spillet er fullstendig fraværende. Skyt, skyt, irriter deg, skyt, bli truffet, vent til helsa er oppe igjen, repeter.

 

Nei, jeg er glad at jeg, som anmelderen, heller ikke brukte penger på spillet.. Hehe.

Lenke til kommentar
Ogsaa meget enige med de som roser anmeldelsen - meget underholdende!\Kan det likevel vaere at pc-versjonen er betraktelig bedre enn xbox versjonen?

Det tør jeg ikke si noe om, men det er ikke utenkelig at den er bedre. Siktingen er som nevnt litt krevende, og det kan godt være det blir artigere med mus enn det er med stikke. Synd Eidos kun gav oss 360-versjonen. Men selv med bedre sikting tviler jeg på at PC-versjonen er noe å juble særlig høyt over, hvis den ellers er identisk med versjonen jeg testet.

Lenke til kommentar
Ogsaa meget enige med de som roser anmeldelsen - meget underholdende!\Kan det likevel vaere at pc-versjonen er betraktelig bedre enn xbox versjonen?

Det tør jeg ikke si noe om, men det er ikke utenkelig at den er bedre. Siktingen er som nevnt litt krevende, og det kan godt være det blir artigere med mus enn det er med stikke. Synd Eidos kun gav oss 360-versjonen. Men selv med bedre sikting tviler jeg på at PC-versjonen er noe å juble særlig høyt over, hvis den ellers er identisk med versjonen jeg testet.

 

Ja jeg begynner og lure selv. Synes det var et bra spill på pc. Klarte det ut, og hadde ingen dårlige opplevelser :p

Lenke til kommentar
Det tør jeg ikke si noe om, men det er ikke utenkelig at den er bedre. Siktingen er som nevnt litt krevende, og det kan godt være det blir artigere med mus enn det er med stikke. Synd Eidos kun gav oss 360-versjonen. Men selv med bedre sikting tviler jeg på at PC-versjonen er noe å juble særlig høyt over, hvis den ellers er identisk med versjonen jeg testet.

Jeg kjører Blood Trails på pc, og synes unektelig at spillet er superartig. Tidevis elendig lyd og dårlig grafikk, litt mye hopping på båter og slikt, men ellers er det faktisk ganske morro. Siktingen er fin, våpenfølelsen av pistolene er glimrende, dog ikke like god på automatriflene, og historien er god nok til å være underholdende. Ville heller gitt dette spillet en langt høyere karakter enn hva anmelderen gjorde. Blood trails har sine drawbacks, men er absolutt et spill med en god underholdningsfaktor.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...