iharal3 Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Hei. Jeg leter etter et gratis lage-spill program. Trenger ikke være særlig avansert. Samme om man kan lage pek-og-klikk, 2d, 3d. Bare hva som helst.
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Spørs helt hva du er ute etter å lage, nettleser-basert, flash, mobil-spill eller hva det måtte være. Kan du noe koding fra før? Spilldesign baseres stort sett på skrevet kode, så hvis du er interessert i å lage spill er et naturlig startpunkt å lære å programmere. 1
iharal3 Skrevet 19. mars 2009 Forfatter Skrevet 19. mars 2009 Et program der man bare legger ut forskjellige objekter også... spiller mann.
Materie Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Det enkleste er vel diverse spesiffikke programmer, som RPG Maker, men de er da også begrenset. Vil du ha litt flere muligheter anbefaler jeg game maker. Lurt å benytte sseg av noen tutorialer først også. 1
Acurus Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Hva med brettdesing programvaren som følger med endel fps? Der kan man lage mye artig viss man er litt kreativ. Eventuelt den som følger med Never Winter Nights.
Breathe Fresh Skrevet 19. mars 2009 Skrevet 19. mars 2009 Adventure Maker, for point n click spill Link: http://www.adventuremaker.com/
johnandre93 Skrevet 6. april 2009 Skrevet 6. april 2009 (endret) Microsoft Visual C++ går an å lage spill i Dårlig forslag, men den er gratis Det stod på siden når jeg lastet den ned i det minste ^^ Endret 6. april 2009 av Johnandre93
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå