Gå til innhold

Hvor mange dårlige character navn har vi sett?


Anbefalte innlegg

På Bloodfeather er det en Warrior som kaller seg Mammakamel. Haha, taper ass!

 

Haha er en på forumet som kaller seg det også, hehe!

 

edit: Åja....

 

LOL!

 

HAHAAHAHAHAH :D:D

 

beste navnene er jo slike som: GER1219232481

 

Du har jo også de klassiske gold selger navnene som: wasd - bdjahsdb - og selvfølgelig de som finner på ett eller annet RP navn for å virke mer serriøs :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nick som forteller noe, fremfor et faktisk nick er det mest latterlige jeg ser. Som f.eks en jeg så som kaller seg "Pleasekillme", som også har en alt som heter "Dontkillme" og så videre :cry: Samtidig så har samme personen opprettet det dyslektiske guildet "Himmel Geit" som ikke bare er meningsløst generelt, men som inneholder en velkjent ordelingsfeil som dere kan se :p På en måte er det jo litt søtt, men fy faen! slike nick får meg rett og slett litt til å vrikke på øyebryna. Ellers topper jo som det allerede er nevnt, nick som defnikt87332 alle kakene. Ikke bare må man være av eliten av anti-kreativ, men man må også mangle generell fornuft! :whistle:

Lenke til kommentar

Hadde en hunter i guildet mitt som het MILF...

 

syns ikke dere skal disse nicks som biltema. innen jeg kommer meg til å lage nicks er all de bra, de litt bra, de mindre bra, det tvilsomme, de lugubre og de tørrvittige for lengste tatt. Har selv måttet gå for noen fryktelig lugubre nødnavn av den grunn.

Lenke til kommentar

Hehe, jeg synes Cowform var et bra navn for dr00den min. Ble overraska når det ikke var tatt allerede! Jeg pleier vanligvis å bruke RP navn, fordi jeg hater navn som f.eks. "holypriest", "iwillkillyou", eller "rullestol", men nå som jeg har hatt godt over 20 chars i wow begynner jeg å bli lei av å sitte i en halvtime for å finne på et bra navn :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Dkunholydk the level 64 blood elf blood-specced death knight :D Mange kule variasjoner av xxlegolasxx finnes det og, pluss to på realmet som heter hordekiller og allykiller. Samt hordekeeper, og en druid som heter "Ænimal" som spammer trade med tåpelige ting.

Endret av ArilC
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Enkelt og greit;

 

Slackabort og Ladiescorpse.

 

De to mest irriterendes personene på serveren, og navnene representerer dem bra, imo.

 

Hadde også en rogue som het Supergunnar, som ble litt fail ettersom mange trodde jeg

skulle hete "Super gunner", og mobbet meg hele tiden med det .....

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...