Gå til innhold

Hvor mange dårlige character navn har vi sett?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan jo ikke glemme gode gamle Kjøttulf, Rokkeknær og Epletre. Og alle de forskjellige såpebobblene som er på serveren. Soapbubble, Såpebobble, Soapebubble. Begynner å gå lei. Mye rart man ser på serverne. Ikke glem de som sier race og class, slik som Taurendruid. Spesielt ille når de faktisk er troll hunter eller lignende...

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Så igjen Thelichkking for ikke så lenge siden. Kompis som kalte seg Hordeslat og Orckille. Hordeslat, skrev feil når han skulle skrive Hordeslay, men har gadd ikke en gang å lage figuren igjen med en gang han hadde lagd den. Orckille, Orc Warlock som planla å kalle seg Orckiller (ikke helt passende men). Nei, han er ikke svensk:P

Lenke til kommentar

NPC: Flightmasteren i Silithus. En tauren ved navn Runk.

 

Players: Alle med pretensiøse navn som "Shadowhunter" og sånt. COME ON! Vær mere originale. alle plagiatene fra LOTR og STar wars osv. begynner å bli gammelt. BLir nesten glad når jeg ser navn som "Rompehull" og "Aidsburger". Morsomt at norske profanities ikke blir plukket opp av engelske GM'er.

 

Så en group på to stykker der den ene het Child og den andre Molester.

Endret av Inkredibad
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Jeg fant meg en UD warrior for en stund siden som het Arthasmage.

En DK som kaller seg PalaDK, en idiot tauren warrior some kaller seg tauwarr, idiot gnome mage some heter magegnome..

Også finnes det jeg kaller the "kid effect", hvor navnet er laget uten noe som helst kreativitet, feks navn tatt fra Naruto, bleach, FMA eller Hellsin, er så mange som kaller seg Naruuto, Aluucard, Kuurosaki eller Ssasukke og teite ting i den retningen.

 

L2creativity!

Endret av Puro
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...