- FuzioN Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Kan man slette figuren sin i MGO og lage ny? Uansett, må snart kjøpe det. Vil ikke ha platinium...
Martin163 Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Skrevet 17. mars 2009 Kan man slette figuren sin i MGO og lage ny? Uansett, må snart kjøpe det. Vil ikke ha platinium... Hmm...eg trur ikke det...Du får bare en karakter..Visst du skal lage ny koster det penger..Husker ikke helt hva det koster, men det kan da ikke vere så dyrt.
nub_nutz Skrevet 18. mars 2009 Skrevet 18. mars 2009 På tide med en ny tråd som det her. har nettopp satt igang med Metal gear solid 1 igjen, spiller det på ps3en.Etter det blir det Mgs 2 og 3 på ps2 før jeg hopper over på Mgs 4 på Ps3, skal bli så fantastisk, har fri fra jobb imorra til og med. wuhu. Tok meg eit slikt marathon før slippet av MGS4, i fom av den Essential boxen fra statene. I og med at det orginale MGS eksemplaret mitt er sporløst forsvunnet passet det bra med den boksen, som kostet meg under 200,- den gangen ihvertfall. Og siden eg har ein US60GB PS3 så var det klampen i bånn, fantastisk opplevle og eg fikk endelig orket meg igjennom Snake Eater også. Slutten gjorde det verdt det likevel da Rundet MGS4 for andre gangen i juleferien, men sier meg no ferdig med serien. Blir ihvertfall mange år til neste gjennomspilling
Roaa Skrevet 20. mars 2009 Skrevet 20. mars 2009 (endret) Kan vell bare si at spillet er mer en GENIALT og jeg elsker måten det er bygget opp på. Når man endelig har gjennomført spillet en gang er det på tide og gjøre det igjen på en ny måte. Jeg har selv klart å komme gjennom spillet uten å sette av alarmen slik at jeg fikk unlocka stealth noe som er koselig å leke seg med hvis man kjeder seg. Har også unlocka alle draktene og det er vell å kult og se at konami har brukt mye tid på "ekstra". Så må vi ikke glemme photoshooten med disse kvinnelige bossene. Morsomt å se at de pooser for at du skal få tatt noen skikkelige bilder med kameraet Endret 20. mars 2009 av Skolisse
Thespaniard Skrevet 20. mars 2009 Skrevet 20. mars 2009 Jeg startet også på nytt for å unlocke stealth og når jeg var ferdig med hele spillet viste det seg at jeg hadde utløst én alarm. Ble temmelig irritert, for det første vet jeg ikke hvordan jeg hadde greid det, brukte veldig god tid på hver bane og loadet hver gang jeg utløste en alarm.
Akrabra Skrevet 20. mars 2009 Skrevet 20. mars 2009 Og med Tps mener du Third person? hvis ja, så er alle Mgs spillene i 3 person.
- FuzioN Skrevet 20. mars 2009 Skrevet 20. mars 2009 Oja, selfølgelig! Stealth i FPS ville ikke blitt bra...
Roaa Skrevet 20. mars 2009 Skrevet 20. mars 2009 (endret) Jeg startet også på nytt for å unlocke stealth og når jeg var ferdig med hele spillet viste det seg at jeg hadde utløst én alarm. Ble temmelig irritert, for det første vet jeg ikke hvordan jeg hadde greid det, brukte veldig god tid på hver bane og loadet hver gang jeg utløste en alarm. Hehe, den er kjedelig! men det er jo litt av "greia" Oja, selfølgelig! Stealth i FPS ville ikke blitt bra... Endret 20. mars 2009 av Skolisse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå