Gå til innhold

Spillfartøyer


Anbefalte innlegg

Du nevner j10, men viser istedet et helikopter uten å nevne navnet på det Oo

 

Uansett - angående poll vil jeg, før jeg vil lage en sådan, ha en god dose fartøyer først. Ellers er jeg redd langt ifra alle vil bli fornøyd over mangelen på sin favoritt :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du nevner j10, men viser istedet et helikopter uten å nevne navnet på det Oo

 

Uansett - angående poll vil jeg, før jeg vil lage en sådan, ha en god dose fartøyer først. Ellers er jeg redd langt ifra alle vil bli fornøyd over mangelen på sin favoritt :p

 

 

Prøv du å skriv APACHE helicopter

 

Heter på spillet Cobra tror jeg :) I virkeligheten skyter det hellfire raketter som koster ****mye per stykk :)

Lenke til kommentar
Du nevner j10, men viser istedet et helikopter uten å nevne navnet på det Oo

 

Uansett - angående poll vil jeg, før jeg vil lage en sådan, ha en god dose fartøyer først. Ellers er jeg redd langt ifra alle vil bli fornøyd over mangelen på sin favoritt :p

 

 

Prøv du å skriv APACHE helicopter

 

Heter på spillet Cobra tror jeg :) I virkeligheten skyter det hellfire raketter som koster ****mye per stykk :)

 

det helicopteret som var avbildet der er et Cobra.

Apache er ganske anderledes, og ja, det bruker Hellfire raketter.

Lenke til kommentar

Brumak fra Gears of War 2

 

I en Brumak er man udødelig fordi den tåler helt utrolig mye. Av våpen har den noen kraftige raketter i tillegg til doble maskingevær som er mer dødelige enn noe mennesker noensinne har laget.

Skjul
gears-of-war-brumak.jpg

 

 

 

Ship of the Line fra Sid Meier's Pirates

 

Jeg husker ennå den dagen jeg fikk tak i et Ship of the Line. Dette er de sykeste skipene du får tak i, og jeg var den eneste piraten i hele karibien som hadde et. De er enorme, og har 48 kanoner og plass til opptil 450 ombord. I tillegg til å være det farligste kampskipet med desidert flest kanoner er den meget rask og utmanøvrerer alle trege galleoner.

Skjul
thmb_frigatesline.jpg

 

 

 

Vulture fra Halo Wars

 

Disse enorme kampflyene er dyre, men når man først får tak i en har man et fartøy som sprer frykt på slagmarken. Den hamrer gjennom hva som helst med 4 maskingevær, og kan ødelegge en base på egenhånd hvis den tar i bruk raketter som skytes ut fra luke lenger bak.

Skjul
UNSC_vulture-1.jpg
Endret av drugiS
Lenke til kommentar
Du nevner j10, men viser istedet et helikopter uten å nevne navnet på det Oo

 

Uansett - angående poll vil jeg, før jeg vil lage en sådan, ha en god dose fartøyer først. Ellers er jeg redd langt ifra alle vil bli fornøyd over mangelen på sin favoritt :p

 

 

Prøv du å skriv APACHE helicopter

 

Heter på spillet Cobra tror jeg :) I virkeligheten skyter det hellfire raketter som koster ****mye per stykk :)

 

det helicopteret som var avbildet der er et Cobra.

Apache er ganske anderledes, og ja, det bruker Hellfire raketter.

 

 

de ligner :rolleyes:

Lenke til kommentar

Men ikke så mye at du skal ta feil mellom dem, med mindre man har bare sett det ene helikopteret en-to ganger.

 

BTW: Maurader tanken (oppgradert) fra CNC Generals er genial.

 

HeavyTanks.jpg

Bortsett fra to to folkene oppå den ene så er den helt lik som i orginalen.

Denne viser en u oppgrqder og en oppgradert tank.

Endret av Chris93
Lenke til kommentar

Men ikke så mye at du skal ta feil mellom dem, med mindre man har bare sett det ene helikopteret en-to ganger.

 

BTW: Maurader tanken (oppgradert) fra CNC Generals er genial.

 

HeavyTanks.jpg

Bortsett fra to to folkene oppå den ene så er den helt lik som i orginalen.

Denne viser en u oppgrqder og en oppgradert tank.

 

 

<_<

 

Jeg lo :lol:

 

Og for å ikke gå helt off-topic:

vertibird1.jpg

 

 

Fallout 3 Vertibird :)

Endret av Vaine
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...