Gå til innhold

Best grafikk. CS: S elle GeOW2?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

lolidue sitter på svaret gitt, det er faktisk ingen ting å diskutere av åpenbare grunner.

Edit: Sleivete kommentar

Endret av AltF4
Skrevet

Det er jo en helt gyldig tråd. Hvis vår mening kan hjelpe en trangsynt CSS fanboy til å se lyset, så ville jeg tørre å påstå at det er en klar mening her! :p

Skrevet

ALTF4... Hva mener du?

Det er ikke jeg som mener at CSS har best grafikk. Jeg har prøvd å banke inn i hodet til han fyren at GeOW2 har best grafikk. Jeg skjønner ikke noe av det du mener :huh:

Har du noe i mot meg eller?

Skrevet

Vel.. Skal dere diskutere det, ta det over PM - men hold det saklig. Vi holder oss for gode for personangrep og usaklige avsporinger av emnet.

Sånn. Nok om det!

Skrevet

Dette er like idiotisk som folk som mener det finnes spill som er bedre grafikk på enn crysis...

Faktisk utrolig at det spillet er så "langt" frem i tid på ytelse/visuelt enn andre spill.

Skrevet

Crysis er forut for sin tid, ingen tvil om det. Med enkelte modifikasjoner og en vannvittig kraftig maskin ser det så godt som ekte ut, ihvertfall på par med litt eldre animerte filmer! :)

comgu0.jpg

Skrevet
jeg stemte css.

Du kan da virkelig ikke stemme og mene det? Jeg har vanskelig for å tro at noen nekter å innse at Source-motoren på de laveste innstillingene idet hele tatt nærmer seg Gears of War 2!

Skrevet

For at ikke kompisen din skal kunne gjemme seg bak forskjellige tolkninger av begrepet grafikk velger jeg å si at Gears of War 2 ser bedre ut enn Counter Strike: Source. Han kan si hva han vil ang teksturer, polygoner, antialiasing, normal mapping og alt annet gud måtte putte inn i hodet hans, men Gears of War 2 ser alikevel bedre ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...