Gå til innhold

Gjett filmen!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

hehe kapasiteten ang div militær strabaser så meget begrenset ut på han bakerste Russern, han har nok lyst til å legge alt av Kommunisme på hyllen og springe inn på McDonalds

edit

Passet jo perfekt at denne kommentaren kom på ny side :rolleyes:

Endret av SimalarioN
Videoannonse
Annonse
Skrevet

@Cobra: Selvsagt riktig.

@Sim: Om jeg ikke husker helt feil, så var vel mesteparten av de sovjetiske "spesialsoldatene" lokale helter fra innspillingsområdet i New Mexico.

Ser forresten til min forskrekkelse at en nyinnspilling er under innspilling. Det kommer til å bli forferdelig.

Skrevet

En kompis av meg hadde ved forrige opptelling 24 filmer med Jet Li. Det betyr at han er ca halvveis i sin streben etter å ha komplett Jet Li-samling. Men etter at Blueray kom, så var han jo selvsagt nødt til å starte på nytt, så jeg tror det tar noe lenger før han er ferdig med samlingen.

But I digress... "Meltdown".

Skrevet (endret)

Denne oppgaven ble muligens litt vanskelig siden heltinnen ser ut som en ung, tilbakestående utgave av Matt Damon på bildet over.

thepostman.jpg

Hovedrolleinnehaveren er mest kjent som zombiedødare i en serie filmer og er visstnok gift med produsenten av samme. Rollen hun spiller er spilt i et utall filmer, deriblant i det som regnes en av de beste stumfilmene.

Endret av Miles Teg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...