Gå til innhold

Demo: Tom Clancy's Hawx


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har dem lagt ut systemkrav for dette?

 

Google er din venn.

 

Skjul
Minimum System Requirements

OS: Windows XP SP 3/Vista SP 1

Processor: Pentium 4 @ 2 GHz/AMD Athlon 2000+

Memory:1 GB on Windows XP/ 2 GB on Windows Vista

Hard Drive: 7 GB Free

Video Memory: 128 MB - Shader Model 2.0*

Sound Card: DirectX Compatible

DirectX: 9.0c or 10

Keyboard & Mouse

DVD Rom Drive

 

Recommended System Requirements

Windows XP SP 3/Vista SP 1

Intel Core 2 DUO 6320/AMD Athlon X2 4000+

1 GB on Windows XP/ 2 GB on Windows Vista

Hard Drive: 7 GB Free

Video Memory: 256 MB - Shader Model 3.0*

Sound Card: DirectX Compatible

DirectX: 9.0c or 10

Keyboard & Mouse

DVD Rom Drive

 

Multiplayer: Broadband connection with 128 kbps upstream or faster / LAN connection

 

Supported Video Cards at Time of Release:

Shader Model 2.0: NVIDIA® GeForce® 59xx, ATI® RADEON® X8xx / 9800

Shader Model 3.0 / 4.0: NVIDIA® GeForce® 6/7/8/9 series, ATI® RADEON® X1300XT / X1650-1950/HD 2000/3000/4000 series, ATI® Crossfire, NVIDIA SLI

 

http://www.vgrequirements.info/?p=7774

Lenke til kommentar

Ja er mest latterlige kameraføringen jeg har sett i noe spill, appåtil har dem laget funksjoner som funker kun når man ser flyet utenifra som drifting. Helt utrolig. Det er kule effekter syns jeg som når man bryter lydmuren osv, men som flere sier. Jeg vil sitte inni cockpiten!

 

Rart vi ikke kan få noen mellomting snart? Altså nå har vi fram til dags dato hatt flyspill med råbra grafikk på flyene, men ræva på bakken. Flight Simulator og de spillene ser utrolig kjedelig ut, omgivelsene er omtrent øde. Så kommer dette spillet med råbra grafikk og 3d omgivelser uten like på bakken, det ser helt jævlig bra ut. Hva skjer? Joda da er gameplayet totalt borte og de har fjerna all realisme. Oppgitt! Sitter dagens utviklere og røyker hasj når de lager spill idag?

Lenke til kommentar

Så sitt inne i cockpiten da. Jeg gjorde det og jeg syns spillet var helt ok. Blodig irriterende når assistance greiene slår seg av midt i en dogfight, men bare å trykke left-ctrl, så er du inne igjen. Trykk C for å endre kamera forresten.

 

Får se om jeg gidder å kjøpe dette, var ikke så grisefett akkurat. Hvis de får varierende terreng i fullversjonen, så kanskje jeg plukker det opp.

Lenke til kommentar

Spilte demoen på 360 og grafikken er jo helt sinnsyk. Ser ut til at det er en bug med kameraet, for jeg satt inni, men med en gang jeg skiftet til utenforperspektiv kom jeg ikke inn igjen. Syntes for så vidt spillet virket greit, dog veldig arcade. Bare det å taxe ut til rullebanen og ta av og lande selv hadde hjulpet masse på spillfølelsen.

 

Kommer til å se an anmeldelsene før jeg evt. kjøper dette.

Lenke til kommentar

Vell, dette er et flyspill og ikke en flysimulator, det er helt klart. Personlig synes jeg ikke denne typen flyspill fenger i det heletatt. Det er greit at man ikke har 100% realisme, men det eneste som tilsier at man flyr et fly i denne typen spill er jo utseendet på doningen du flyr.

 

Foruten grafikken og det faktum at det ser ut som fly kunne dette like gjerne vært en oppfølger til Star Fox eller noe lignende.

 

http://www.digitalcombatsimulator.com/

 

Passer bedre for den som synes flyspill bør være flyspill, men at MSFSX blir for døll. Og jada, jeg vet disse ikke kan sammenlignes....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...