Gå til innhold

Gamer.no: Feilproposjonert reklame


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forsiden har nylig blitt oppdatert. Derfor er det kanskje litt som henger igjen i browseren din.

Prøv å oppdatere siden eller å tømme cachen. Ble sånn for meg ved første visning også, men en refresh fiksa biffen.

 

Edit: Snakket visst litt for fort der ja. Er sånn for meg også nå.

Uansett synes jeg reklame over den øverste artikkelen er å gå for langt.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Sjekket i Firefox, Opera og IE, samme resultat i alle. Er nok heller et annonseformat som ikke hører hjemme på den plasseringen som sikkert er ment for brede bannere og ikke "rektangel" eller "kvadratiske" bannere. :rolleyes:

 

Dem fikser det sikkert ;)

Lenke til kommentar
Uansett synes jeg reklame over den øverste artikkelen er å gå for langt.

 

Må si meg enig der.

 

Personlig synes jeg forsiden nesten er blitt "noe innhold" med reklame på alle kanter (over, under, til høyre osv..) :(

 

Men er vel sikkert også nødvendig i disse tider, hvis ikke hadde de vel ikke dratt det så langt kan jeg tenke meg :)

Lenke til kommentar

Det er ikke noe mer reklame nå enn hva det var tidligere, men før lå den største banneren over Gamer-logoen. Nå ligger den under for å kunne kjøre kampanjer i parallell med den på høyre side, slik som dagbladet til tider gjør.

 

Jeg har ikke sjekket det gamle designet veldig nøye, men jeg tror vi totalt sett har gått ned en reklameplass nå (som pleide å ligge under de tre første sakene). Mulig man legger mer merke til det nå etter at vi kjørte uten reklame en stund helt i starten.

Lenke til kommentar

Ja, det er gjort med vilje. Vi gjemmer hele reklameplassen, inkludert "Reklame"-teksten dersom det ikke er noen reklame som skal vises (f.eks. dersom alle tilgjengelige reklamer har blitt vist nok ganger for denne sesjonen, etc). Vi kommer nok til å bruke denne plassen på en del internkampanjer etter hvert, men fram til det har vi valgt å gjemme bort plassen den ev. ville ha tatt opp dersom det ikke er noe å vise der. Vi har valgt å ikke gjøre det på høyre side ettersom det kan få innholdet til å flytte seg veldig mye opp fra der man er vant med å finne det.

 

Tar gjerne i mot innspill på om det er riktig taktikk, men vi har iallfall en tanke bak det :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...