Gå til innhold

Gi bort et spill/byttetråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

@Vaenas: Mener det burde gjelde konsoller også, men det er jo i en litt høyere klasse. Tviler på at det blir vanlig å si "Ser etter en Xbox, noen som har en de vil gi bort? Kan bytte den med et par PS2-spill". Det blir vel heller noen som gir den bort.

Men ellers, ser selv etter en NES/SNES :p

Endret av ShampooMacTavish
Skrevet

Ikke for å ødelegge, men blir ikke tråden veldig rotete av småpraten? For de som vil se etter spill å gi bort/få/bytte kan det bli vanskelig å orientere seg blant all praten.

*Være litt voksen*

Skrevet

Har et Little Big Planet spill som jeg knapt har spillt, fikk et til bursdagen og et til jul, åpnet begge :mellow: Uansett kunne godt ha tenkt meg å byttet det mot et ps3 spill eller et pc spill :)

Skrevet (endret)

Vel, jeg føler det blir feil med tanke på at den er gammel og at man trenger en omformer for å bruke den (yay for amerikansk familie, right?). Den med norsk uttak blir hos meg.

Edit: Kanskje bytte mot xbox-spill. Skal først se om jeg har noen spill å gi bort, før jeg gir bort en konsoll. :p

Endret av Eplefe
Skrevet (endret)

Genetics, Littlebigplanet? Værsåværsåværsåværså snill?

EDIT: Jeg har UEFA EURO 2008(XB360), Gudfaren(PS2) som jeg gjerne kan gi bort.

Endret av iharal3
Skrevet (endret)

Jeg pakket de ganske godt inn. Konvolutter store nok for A4 ark brettet én gang, med litt papir inne i coveret for å gjøre det mer solid kostet meg 25,- per brev. :)

Endret av Laland
Gjest Bruker-127711
Skrevet

Jeg bytter bort Fear 2 mot et relativt nytt spill, begge må være til xburk.

Skrevet
Jeg pakket de ganske godt inn. Konvolutter store nok for A4 ark brettet én gang, med litt papir inne i coveret for å gjøre det mer solid kostet meg 25,- per brev. :)

Oi, og jeg som betalte 49,- for smartpostkonvolutter :o .

Men men, nå har jeg hvertfall fått sendt i vei spill til ShampooMacTavish, Vaenas og MathiasFG :D

Skrevet (endret)

Takker Overagnar. Må nesten se om jeg finner noe jeg kan sende bort selv.

Fant to spill jeg kan bytte eller gi bort:

Fifa Street (PS2)

Prince of Persia: Sands of Time (PS2) [Tatt av ShampooMacTavish]

Har akkuratt fått X360 så bruker alle spilla der så dem kan jeg nesten ikke gi bort eller bytte bort. Men disse kan jeg det med.

Edit: La til spill.

Endret av Vaenas

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...