Gå til innhold

Skumleste spillet du har spilt!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det skumleste jeg har spilt er uten tvil for meg, Tomb Raider legends og med god grunn.

 

 

Nettopp fått ny tv, hd, oppgradering fra gammelt crt drit. Og skulle fullføre Tomb Raider legends, var kommet til banen i england. Hoppa rundt og hadde det gøy nok:p Når det plutselig dukket opp noe jeg jeg vrir og vemmer meg over for alt i verden, en stor forbannede slange, fy f og jeg hoppa til og det var en kamp der jeg satt og så vekk fra skjermen halvparten av tida. Har den største slange forbien noensinne, og etter jeg trodde det alt var over å jeg skled nei fjellet kom den jævelen opp igjen, hoppa så til at kontrollen fløy avgårde over rommet. Mitt verste spill øyeblikk ihvertfall, og det skumleste.

 

 

Utenom det må jeg si at F.E.A.R var et spill der man aldri var litt usikker på om man turte å runde neste hjørne, og noen ganger fikk du en så stygg overraskelse at man skvatt til. Syns jeg husker et øyeblikk hvor man skulle ned en stige, Grep tak og snurret seg rundt og plutselig over deg stod Alma, man hoppa til, skled ned stigen, snudde seg og der var Fettle.

 

Utenom det må jeg også nevne Resident evil 1 og 2, var spill jeg stjal fra min bror og spilte på Ps1, det var så intenst og skummelt, men jeg klarte ikke stoppe, måtte se hva som skjedde. Satt å skrek og vred meg å sov ikke på en god stund etter det.

 

Slenger opp spoiler tags i tilfelle.

Endret av Akrabra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...