Gå til innhold

Din favorittsjokolade


Mokko

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde vel vært litt artig å lage en poll av dette her..

 

Crispo er forøvrig min favoritt

 

Var vel egentlig planen det, men jeg er litt redd for at det blir for stort mangfold og at det er vanskelig å dekke alle de typene sjokolade folk liker i en poll. Og det at folk kommer til å whine litt når den tyrkiske sjokoladen de smakte i Belgia ikke finnes på lista ;) Men er det poll folk vil ha, så skal de få poll! :)

 

EDIT: Det er nevnt 35 sjokolader i tråden så langt:

 

Skjul
Bounty

Freia Melkesjokolade

Crispo

Troika

Kvikk Lunsj

Kinder Bueno

Kinder Maxi

Cuba

Nidar Favoritter

Snickers

Firkløver

Lilla Sjokolade-påskegg

Smash

Hobby

Toblerone

Twix

Stratos

Freia Appelsinsjokolade

Gullbrød

Walters Mandler

Mars

Soho

Daim

KEX

Sport Lunsj

New Energy

Smil

First Price Sjokolade

Japp

Krokanrull

Pops

Topp-Ris

Yade

Dumle

Milka Triolade Chocolate

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Ett innlegg med en referal-link er fjernet. Minner om retningslinjene:

 

Linker til pyramidespill og «flest klikk»-spill er ikke tillatt.

 

Referal-linker til sider hvor man får poeng for å kjøpe ting regnes som pyramidespill, og er altså ikke tillatt.

 

Snorre :)

Lenke til kommentar

Tja, synes egentlig det er best om man velger én favoritt, det blir fort til at man stemmer en fire-fem forskjellige sjokolader om vi har multivalg. Og så var det tilbake til selve spørsmålet om vi skulle ha en poll, da det nå har kommet inn rundt 36-37 nominasjoner. Her må det i så fall velges ut rundt ti stk, men jeg vet ikke om jeg er den rette til å gjøre det..

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Smakte Daim melkesjokolade nå nettop, har smakt den før, men det er så lenge siden sist. Sinnsykt god, men når ikke opp til Kinder Maxi.

Lenke til kommentar
Tja, synes egentlig det er best om man velger én favoritt, det blir fort til at man stemmer en fire-fem forskjellige sjokolader om vi har multivalg. Og så var det tilbake til selve spørsmålet om vi skulle ha en poll, da det nå har kommet inn rundt 36-37 nominasjoner. Her må det i så fall velges ut rundt ti stk, men jeg vet ikke om jeg er den rette til å gjøre det..

Sier det mest fordi det er totalt UMULIG for meg å velge bare én!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...