Gå til innhold

Tom Clancy's End War


Anbefalte innlegg

"Tro mot Tom Clancy-videospillenes innovative tradisjon, kommer nå Tom Clancys EndWar – en helt ny type strategispill."

 

Det er i allefall det de lover oss. Men det er med en viss skepsis jeg sannsynligvis kommer til å kjøpe dette spillet om få dager (realease 26/2), at det i det hele tatt kom til PC kom som lyn fra klar himmel. Har alltid trodd at dette var konsoll ekslusivt. Stemmestyring og lavt Point of View høres actionfylt og problematisk ut, spesielt hvis det bare er en port fra konsoll.

 

Noen som har andre formeninger, eller som kanskje har fulgt spillet og ser frem til det som kan opplyse litt mer her?

 

Gamer.no kommer vel kanskje også med en omtale? Helst til PC.

 

Tom Clancy's End War - Official site

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har spilt det i hele dag. Kunne ikke stoppe når jeg først var i gang. genialt spill. Enkelt, men også micromanagment. Og liker att du kan oppgradere styrkene dine også. Etter skuffelsen med red alert 3 (aaalt for my micromanagment, klarer ikke å holde styr på tingene), så var dette ett velkommen spill i strategi sjangeren. Ikke noe bas bygge fjas heller. Og grafikken er superb. anbefales varmt vist du f.ex likte c&c generals.

Lenke til kommentar

Prøvde det i 2min, ikke pga av at jeg hadde gått lei. Men ble alikevel ikke imponert. Synes det er bra at man forsøker å dra litt taktiske spill inn på konsoll markedet, men føler alikevel at det faller litt mellom de to stolene det er basert på. Nå er jeg legendarisk Ghost Recon fan da, tror det er det spillet som har gitt meg høyest puls gjennom tidene. Solo, bruke 20min på å snike seg rundt fiendens posisjon for å komme til en høyde. Legge seg til og vite at fra man trykker på avtrekkeren har man ikke mer en 30sec før alle må ligge, ellers kommer de for nærme og du mister overtaket... Må finne det, skal ligge rundt her et sted, men har ikke sett det på evigheter.

Lenke til kommentar
Noen andre som sliter med at spillet fryser en gang i blant? Hvilket OS har dere isåfall?

 

Spillet har fungert helt feilfritt her. Ikke ett eneste kræsj.

 

Opperativsystem; Vista64bit sp1

4gb ddr2

gtx285 driver 182.06

9550

x-fi gamer siste drivere

 

Hmm ok mulig det er ett Windows 7 problem da.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg syns også det kunne blitt nåka nytt med stememkontroll, men isteden fikk jeg denne feil melding:

error: Lightning buffer does not support framebuffer

 

okey en geforce 6200 ligge "litt" under offi. mindest krav men det fleste nye spillan funker på den.

 

men end war ikke kanskje det ligg på drivern? 182.06

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...