Gå til innhold

Den Beste Character

Hvem tar mest av? Finale er over 15. Mars  

1. 1. Hvilken spillkarakter er din favoritt?

• Duke Nukem (Bronse)
      17
    • Guybrush Threepwood (Sølv)
      28
    • Solid Snake
      16
    • Master Chief
      14
    • Link (Gull)
      26
    • Gordon Freeman
      15

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke sagt han har personlighet i det hele tatt jeg, faktisk.

Jeg har sagt at han alltid vet hva som skal gjøres, og hvordan.

Derfor jeg digger han ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
dude, jeg bitcher ikke. Jeg liker Master Chief, jeg. Men å si at han har like mye personlighet som f.eks. Link blir litt weird.

Et oppriktig spørsmål; hvordan type personlighet har link? Greit nok at han takler en enorm utfordring i hvert spill, men sier han noengang noe?

Link er en veldig ydmyk type, som samtidig er veldig modig og gjør det han må gjøre, han er en i en lang rekke helter, og er den utvalgte til å bære sverdet, hvilket former ham som karakter.
Skrevet
Alle unntatt MC på den lista har personlighet.

Det å være den siste i en lang rekke med supersoldater, og attpåtil risikere livet sitt ved å dytte en enorm bombe ut i verdensrommet (han blir med!) og deretter aktivere og sende mot et enda større romskip gir deg ingen personlighet? Master Chief, som alle andre Spartan's (reffererer til Halo Wars) er uselviske og ofrer seg selv hvis målet deres krever det.

Skrevet

Det å være den siste i en lang rekke med supersoldater, og attpåtil risikere livet sitt ved å dytte en enorm bombe ut i verdensrommet (han blir med!) og deretter aktivere og sende mot et enda større romskip gir deg ingen personlighet? Master Chief, som alle andre Spartan's (reffererer til Halo Wars) er uselviske og ofrer seg selv hvis målet deres krever det.

Det gjør droider og.

Skrevet

Det gjør droider og.

Men! Han er et menneske, som opplever tap, lengsel og ensomhet iløpet av de tre spillene vi har møtt ham. Særlig det å miste Sgt. Johnson og å være uten Cortana 2/3 deler av Halo 3 gjør ham til en ensom personlighet.

Skrevet
Da er det bra at det ikke handler om hvilken av de nominerte som har mest personlighet da.

Hehe, ja du har jo rett i dèt, men tar du personligheten ut av dette sitter du jo ikke igjen med så mye?

Skrevet
Må nok henge meg på Master Chief bølgen her. ^_^

Han har den lett tøffeste stemmen i verdenshistorien.

Spartans generelt har ganske tøffe stemmer. B)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...