Gå til innhold

Gratis Konvertering Program?

Breathe Fresh

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Trenger et konverterings program for video og har prøvd litt av hvert men alle har noen irriterende trail versjoner bare. fins det noe ut der som er bra og gratis? ;)

Prøvde Apowersoft og Need4Video

Det jeg skal konvertere til er mpg.

Endret av Nostalgic
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Skrevet

Du kan evt følge med på www.giveawayoftheday.com, de gir bort betalingsprogrammer hverdag, og lovlig. Fått masse bra derrifra.

Hvis du skal konvertere til et spesielt produkt, ipod osv, kan du teste ut et av Videora programmene. Flotte og gratis.

Skrevet
Er det noen spesielle formater du skal konvertere fra? .mkv f.eks er vel ikke akkurat bredt støttet.

Ikke noe spesielt format jeg skal konvertere fra, nei. Muligens jeg kunne tenkt meg å laste ned videoer fra Youtube også konvertere dem. Ikke sikker på hvilket format videoene man laster opp på Youtube blir konvertert til :blink:

• 2 uker senere...
Skrevet

Ingen programer klarer jo å konvertere DVDer med TV serier jo! :( Hvertfall ikke når det er 10 episoder eller mer. Noen som vet om et gratis program som tar sessong DVDer også? Ikke bare spillefilmer.

Skrevet
Ingen programer klarer jo å konvertere DVDer med TV serier jo! :( Hvertfall ikke når det er 10 episoder eller mer. Noen som vet om et gratis program som tar sessong DVDer også? Ikke bare spillefilmer.

kunne godt tenkt meg noge sånt selv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...