Gå til innhold

Empire: TW demo - Nedlastning og problemtråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Forresten, de som sliter med veldig treig download kan prøve å gå til Steam Settings > Downloads > Download region og endre til US east Coast eller noe sånt.

Det går i alle fall veldig fort på meg nå :D

holy crap, fra 60kb/s til 900kb/s.

elsk :lol:

Skrevet

Er jeg den eneste som ikke får til å laste ned? Skjer ingenting når jeg trykker på instaler/last ned..helvetes steam dritt

Gjest Slettet+9812374
Skrevet

Fikk kræsj på landslaget også. Akkurat da jeg holdt på å charge den amerikanske hovedlinjen :(

Gjest Bruker-127711
Skrevet

steam-innstillinger-nedlastning-nedlastningsserver (eller noe)-USA East coast.

Skrevet
Fikk kræsj på landslaget også. Akkurat da jeg holdt på å charge den amerikanske hovedlinjen :(

men sjø greia fungerte?

Litt rart dette.. kan prøve den på windows7 og se om det hjelper.. prøvde på Xp først

Skrevet

jeg som satte på nedlastingen mens jeg var på jobb.. og når jeg endelig kommer hjem, lagt opp snus, drikke, varma opp rommet, alt var klart, så ser jeg til min enorme skuffelse, 0%!!!!!!!!!

etter en reboot starta den heldigvis, med 15 kbs.. heldigvis visste dere råd, og etter å gått over til eastcoast er jeg oppi 3kbs.. herlig.. nå har jeg bytta rundt, og på uk gikk det endelig bra :D 400kbs

*gleder meg*

typisk at pcen min ikke kjører det nå

Skrevet

typisk.. maskinen min overoppheter når jeg skal spille :( endelig litt total war igjen, og vips 90 grader på prosessoren, og 100 på skjermkortet. Må få meg stasjonær :( men jeg elsket menyen hvertfal, og introen var kanon :D bokstavelig talt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...