Gå til innhold

Heroes 5


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har alle Heroes versjonene og Heroes III Complete er fantastisk bra. Heroes V skulle bli en Heroes III skreddersydd til fans, men desverre rotet de det til skikkelig. Det var masse bugs og ingen kule flerspiller kart. Det er en lang rekke med patcher som må legges til en etter en (1.4, 1.41, 1.5 og 1.6 samt en patch til hver av ekspansjonene) disse fikser det meste, men det er fremdeles problemer. Blant annet trenger du en rå maskin for å spille store kart på høy kvalitet og det rimer ikke fordi det ser ikke bra ut.

 

Det er laget en haug med kart til den siste ekspansjonen av spillet (Tribes of the East), men desverre er det slik at ofte vil du ikke kunne spille over nettet fordi mange av disse kartene trigger anti-cheat systemer (selv om de er lage for å være balanserte til en viss grad) og man får masse feilmeldinger. Random Map Generator (RMG) lager ålreite gyldige kart, men de blir litt kjedelige(forutsigbare) i lengden.

 

Enspiller delen av spillet fungerer bra og er ganske underholdende. Progresjonen til heltene er artig og spennende og det er mange taktiske elementer å mestre for å administrere riket sitt og hær produksjonen samt selve kampene. Jeg kan godt anbefale å kjøpe en "complete" pakke siden de fleste nedlastbare kart er laget til den siste ekspansjonen.

 

Anbefaler Maps4Heroes for å finne kart (til alle versjonene forsåvidt).

Lenke til kommentar

Synes Heroes V er et meget bra spill, som tar Heroes tilbake til 2'eren og 3'eren, heldigvis får man vel si, etter den skuffende fireren. Har heller ikke hatt noen verdens problemer med verken bugs eller ytelse, selv om jeg ikke har patchet. Kan hende expansionen ikke fungerte helt som den skulle, for den har jeg ikke.

 

Har ikke spilt multiplayer, så kan være det har en del problemer. Singelplayer er veldig bra. Dårlig, ekstremt klisjefylt historie, men Heroes handler jo om strategien uansett.

Lenke til kommentar
Synes Heroes V er et meget bra spill, som tar Heroes tilbake til 2'eren og 3'eren, heldigvis får man vel si, etter den skuffende fireren. Har heller ikke hatt noen verdens problemer med verken bugs eller ytelse, selv om jeg ikke har patchet. Kan hende expansionen ikke fungerte helt som den skulle, for den har jeg ikke.

 

Har ikke spilt multiplayer, så kan være det har en del problemer. Singelplayer er veldig bra. Dårlig, ekstremt klisjefylt historie, men Heroes handler jo om strategien uansett.

 

 

Men er det mulig med Hot-seat i 5'rn, slik som i 3'rn?

Lenke til kommentar

Personlig liker jeg 2 og 3 best, men kan godt anbefale Heroes 5.

 

Du bør skaffe deg alle expansionpacks og pacthene ihvertfall.

 

Heroes 5 passer bedre til LAN og onlinespill ettersom de har et sytem der dere kan spille turene sammen, helt til dere møtes. Slik går starten mye raskere. En ting som er mye bedre i heroes 5 er at der er bedre balansert og det er ferre spells som er overpowered. Dette var jo et problem i heroes 3.

Lenke til kommentar

Emnetittelen er ikke beskrivende nok

 

Bruken av emnefeltet følger ikke våre retningslinjer for oppretting av emner. Vennligst gjør emnetittelen mer beskrivende for posten, slik at brukerne forstår hva emnet handler om før man klikker på den. En moderator vil måtte stenge tråden om dette ikke blir endret.

 

 

Rapporter tråden når dette er gjort slik at en moderator kan fjerne denne meldingen.

 

Reaksjoner på moderering skal taes på PM, ikke i tråden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...