Gå til innhold

Førsteinntrykk: Darkfall Online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Redd for at spillets vanskelighetsgrad med tanke på hva man mister når man dør vil slå tilbake negativt. Men det er bare vente og se. For min del så vil jeg prøve spillet på grunn av PvP systemet, og nettopp loot. Men fortsatt skeptisk til å kunne miste alt.

 

Dette er ikke et spill hvor man må bruke 20år på instancer for å samle bra gear for å kunne delta i PvP(Tror jeg :p)

 

Uansett, om du dør og blir lootet så er det vel bare å samle sammen noen venner og drepe tullingen som drap deg.

 

Hadde egentlig ingen planer om å prøve spillet, men det vekket minner om gode gamle Rallos Zek serveren i EQ så det vil nok bli testet :).

Lenke til kommentar

Har fulgt spillet en stund nå, og gleder med til å endelig få prøve det.

 

Tror jeg er klar for en ny utfordring med tanke på MMO og dette kan virke som et bra spill med tanke på det. Synes denne artikkelen virker veldig bra og beskriver de tankene jeg hadde gjort meg om spillet allerede. Blir spennende å se om tålmodigheten holder og om underholdningsverdien blir bra nok til å holde meg i spillet. Alt er vel avhengig av stabile serverer, et gode community og mange kampglade og fartsfyllte spillere.

Lenke til kommentar

Jeg gleder meg til alle fjortisene får prøvd dette spillet for så å komme og klage over at det ikke var WoW-killeren de hadde venta seg.. :) Dette ligner utrolig på Ultima Online, noe som kanskje ikke er så rart med tanke på at noen av utviklerne også har jobbet med UO. Alt fra hvordan hele spillet er bygd opp til hvordan man stacker items i inventoryen ..

 

UO vil fortsatt være bedre er jeg sikker på, men hadde jeg fortsatt hatt tid til å fordype meg i MMORPGs så hadde det helt klart blitt dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...