_KroSjefen_ Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Har fått porschen ned i 1.03.052 nå, men hver gang jeg setter ny tid tabber jeg meg litt ut. Har enda ikke hatt en "perfekt" runde.. Men den kommer nok tenker jeg.. Må bare vekke skikkelig liv i Forza2 udyret i meg! 1.01.09 med porchen her audien var ein større utfordring enn porschen. Fekk ikkje så mykje tid med den, tar det oppatt seinare ikveld. Så det blir sett på som ein assist at du kjøyrer etter spøkelse faktisk. Endret 25. september 2009 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
Atald Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Jeg valgte å kjøre etter spøkelse omtrent 10 runder før jeg prøvde meg alene og jeg jeg fikk faktisk konsekvent bedre tider alene enn etter spøkelset. Spøkelset blir for meg bare irriterende, spesielt de partiene hvor jeg ligger svært nært det og det blir til hinder. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 (endret) Audien syns jeg ligger som et fjell på veien Sjelden den glipper ut.. Porschen er det litt værre med. Kjører med kontroller btw.. prøvde med ratt, morro det, men føler jeg har mye bedre kontroll med paden. Er vel en vanesak også. edit: Tror jeg må slå av spøkelset jeg også.. er enig at det irriterer litt siden man ligger ganske jevnt med det hele tiden.. Endret 25. september 2009 av Saddlefall Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Første under minuttet her eller? 0:59:763 (Alt av hjelpemidler av, bortsett fra clutch) 321. plass på Leaderboards Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Første under minuttet her eller? 0:59:763 (Alt av hjelpemidler av, bortsett fra clutch) 321. plass på Leaderboards woow, folk begynner å kjøyre fort her Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Grats med den AndreKK! Får se om jeg kan nærme meg den tiden der... tviler Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 hmm... Kanskje jeg skal prøve å gasse litt jeg og! ^_^ Litt begrenset med tid denne helgen. Også gidder jeg ikke spille meg "lei" på en demo. Men for å si det slik. Nå gleder jeg meg ihvertfall til spillet kommer ut! Lenke til kommentar
ZERO6237 Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 Er det bekreftet at FM3 kommer med 2 disker? Og er det èn install og èn play disk? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 FM3 kommer med 2 DVDer ja. Disc 1 er vanlig spilldisk, på disc to ligger det noen ekstra biler og baner, som det er meningen at man skal installere på harddisken. Lenke til kommentar
ZERO6237 Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 FM3 kommer med 2 DVDer ja. Disc 1 er vanlig spilldisk, på disc to ligger det noen ekstra biler og baner, som det er meningen at man skal installere på harddisken. Nice B) ! Da slipper man i hvertfal å bytte disk mitt i spillet. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 25. september 2009 Rapporter Del Skrevet 25. september 2009 FM3 kommer med 2 DVDer ja. Disc 1 er vanlig spilldisk, på disc to ligger det noen ekstra biler og baner, som det er meningen at man skal installere på harddisken. Nice B) ! Da slipper man i hvertfal å bytte disk mitt i spillet. For neste runde, sett inn disk 2. B) Lenke til kommentar
simen199 Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Ingen her som har prøvd drift mode eller ? jeg har iallefall fått 12k poeng med porschen. Trykk til venstre på d-paden og da får du poeng istendfor å prøve å kjempe om tiden. Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Det må prøves ASAP. Takk for tipset! Lenke til kommentar
simen199 Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Det er også egen leaderboard for rwd, awd usikker på om fwd har men det er det sikkert også. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Premien til den som vinner då Tipper Gaz shipper ein Porsche GTR i postkassa Lenke til kommentar
Northland Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Så at du har hentet inn enda et sekund med Porschen Krosjefen! Akkuratt når jeg selv hentet inn et sekund å kom ned på 1.02.558 eller noe slik. Skulle veldig gjerne likt å sett de som kjører på 58sek altså.. De 4 sekundene raskere er drøyt fort syns jeg.. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Åpna første pils for kvelden no. Får vel ta meg ein virtuell køyretur etter nummer 4. Då er eg akkuratt så berusa at eg følar meg som ein mykje betre sjåfør. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 (endret) Så at du har hentet inn enda et sekund med Porschen Krosjefen! Akkuratt når jeg selv hentet inn et sekund å kom ned på 1.02.558 eller noe slik. Skulle veldig gjerne likt å sett de som kjører på 58sek altså.. De 4 sekundene raskere er drøyt fort syns jeg.. jada, 1.00.534 no du får slå på ghost å sjå eg fatte ikkje korleis dei klare dei hastigheitene gjennom siste 3-4 svingane! Endret 26. september 2009 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 Har ikke fått til å se ghost av andre folk.. Hvordan gjør man det? Trykker A på folk i lista, men får bare opp gamer card. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 26. september 2009 Rapporter Del Skrevet 26. september 2009 @ Saddlefall, eg lurar på det same. I øyeblikket 22 påmeldte til konkurransen! Utruleg morosamt! :-D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå