The Walking Dead Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 ......... lett over 406! (som er rekorden min fra forza 2 med Ford GT40 ) hvordan klarte du det? Regner med at det var på nissan speedway... Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 GT40 i over 400 km/h? holy hell. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Lett! Mye fin tuning Men den henger så og si IKKE på veien. Så langstrekke på ringen ble brukt (Nürburgring ) Men har sett at de får de opp i 410-420. På Nissan Speedway. Skjønner faan meg ikke åssen de klarer det... <_< Klarer kun 404 der, siste 2 km hentes ved å pumpe mer trykk i dekka. Endret 3. september 2009 av Iceman™ Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Klarte etter MYE fintuning å få min GT40 opp i hastigheter som 426km/t på ringen Bare synd at den hardisken som inneholdt den savegamen nå ligger på en eller annen komposthaug.. Endret 4. september 2009 av Hansien Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 (endret) NY VIDEO: http://xbox360.ign.com/dor/objects/1434583...audi_90409.html Forza Motorsport 3 Xbox 360 Gameplay - PAX 09: Audi Visar 'home'-skjermen, og litt av menyen. Håpar den er litt enklare og kjappare enn i FM2. Endret 5. september 2009 av Gaz West Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 enda en ny video: http://www.vgarabia.com/2009/09/05/forza-m...enton-gameplay/ Forza Motorsport 3 Lamborghini Reventon Gameplay Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Likte virkelig den Lamborghini Reventon gameplay videon Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Fantastisk. Elsket flyten og fysikken, og hadde det ikke vært for drittkvalitet hadde det vært månedens på YouTube ;P Ser også at AI-førerene har blitt litt smartere og bruker våres dårlige utganger etter forbikjøring på å prøve å få igjen plassen sin og at de nå tar hensyn til noen som ligger i det forhåndsbestemte sporet Gleder meg! Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Håper det kommer en demo snart, kan ikke vente med å teste spillet. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Klarte etter MYE fintuning å få min GT40 opp i hastigheter som 426km/t på ringen Bare synd at den hardisken som inneholdt den savegamen nå ligger på en eller annen komposthaug.. Eh.... Det var da som faen! Strever sårt med å få den opp i høyere hastigheter Vet da faan hva jeg gjør "feil". Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 Dette er definitivt de første bilene jeg skal prøve å få tak i! Ihvertfall inntil vi ser noen råere biler som kommer i spillet.. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 (endret) 18 minuttar Forza 3 @ PAX: http://www.giantbomb.com/giant-bomb-at-pax...3-demo/17-1315/ Kvifor i alle dagar får me aldri direct feed? Alltid ein eller anna tosk med Shakycam™ Storefront ser utruleg tøft ut. Dei har tatt community-delen av FM endo eit hakk lenger i FM3. Blir utruleg morosamt å gå inn på storefront å kjøpe alt ifrå Bilar til paintjobs, tuning, og styling. Gledar meg så vannvittig til dette spelet. Det blir tidenes bilspel for meg! :-) Endret 9. september 2009 av Gaz West Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Jepp! Dette blir virkelig bra! Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Hysj! ingen må si at forza bruker 2 disker. Viss en ps3 fanboy får høre om dette..... Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Meh, dei får væra enige seg i mellom. Dei som gledar seg til FM3 bryr seg nok særs lite om det. :-) Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 (endret) To nye videoar! Fantastisk flyt, og kjempeflott grafikk! Klarar ikkje vente! satsar på me får til ein gamer.no konkurranse! :-D Kva seier Gamer.no? :-D Endret 9. september 2009 av Gaz West Lenke til kommentar
Northland Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Veldig klar for konkuranse jeg hvertfall! Gleder meg så enormt til dette spillet.. Gaaah.. -__- Er det blitt forklart hvordan det funker med 2 dvd`er? Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Gah, Forza 3 blir så epic! Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 9. september 2009 Rapporter Del Skrevet 9. september 2009 Veldig klar for konkuranse jeg hvertfall! Gleder meg så enormt til dette spillet.. Gaaah.. -__- Er det blitt forklart hvordan det funker med 2 dvd`er? Anar ikkje. Men har lest rykter om at DVD 2 er f.eks DVD med bilar, som er required install.Får nesten berre sjå. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 Hmm... Det spørs om man må innvestere i en ny HDD når Forza kommer Evt slette absolutt alt for å få palss til begge DVDene på disken Me får sjå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå