Gå til innhold

Star Wars: The Old Republic - diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Selv om jeg er en fan av både SW og KOTOR-spillene er jeg ekstremt skeptisk til et MMORPG. Det blir "interessant" når hundrevis av fjortiser løper rundt med lyssverd og Force-krefter, ja.

 

Unnskyld meg, det virker som alle i dette forumet rakker ned på fjortiser? Vanligvis hvis man møter en fjortenåring i et spill er han som regel 4 år yngre enn han sier! Selv er jeg seksten og en ganske seriøs mmo spiller. Begynner å bli litt lei mennesker som rakker ned på tenåringer på denne måten

Lenke til kommentar
Unnskyld meg, det virker som alle i dette forumet rakker ned på fjortiser? Vanligvis hvis man møter en fjortenåring i et spill er han som regel 4 år yngre enn han sier! Selv er jeg seksten og en ganske seriøs mmo spiller. Begynner å bli litt lei mennesker som rakker ned på tenåringer på denne måten

 

Nå er vel ordet fjortiss mere ment som en betegnelse på oppførsel og ikke spesefikk alder. Men denne tråden er absolutt ikke stedet å diskutere dette.

 

SWG som jeg spillte i noen måneder (etter at det døde, ville bare se hva det var for noe) likte jeg faktisk ganske godt, SW universet passer utmerket til et mmo så jeg gleder meg jeg. Tror kansje det kan bli spillet som får meg til å punge ut med en hundrings i månden igjen.

Lenke til kommentar

Jeg skal love deg du har gått glipp av et flott spill hvis du bare spilte etter det nye kampsystemet (new-cu).

Det var virkelig vakkert og tro til universet. Husker at 95% av alle spillerne hatet sony som pesten etter det nye systemet. Sann mine ord, SWG var utrolig bra. Man måtte bygge sin egen klasse, ikke velge noe "hero" klasser der nei.

*mimre*

Lenke til kommentar
Selv om jeg er en fan av både SW og KOTOR-spillene er jeg ekstremt skeptisk til et MMORPG. Det blir "interessant" når hundrevis av fjortiser løper rundt med lyssverd og Force-krefter, ja.

 

Unnskyld meg, det virker som alle i dette forumet rakker ned på fjortiser? Vanligvis hvis man møter en fjortenåring i et spill er han som regel 4 år yngre enn han sier! Selv er jeg seksten og en ganske seriøs mmo spiller. Begynner å bli litt lei mennesker som rakker ned på tenåringer på denne måten

 

 

Som sagt: Fjortis er ikke en alder, men en tilstand ;].

Lenke til kommentar

Det skal bli veldig spanande å sjå kva dei får til med dette spelet. Universet passar strålande for denne typen spel. Det er mykje godt stoff å bygge på, klare fraksjonar og plenty med rom for nytt innhald.

 

Star Wars-lisensen trur eg, etter erfaringane med SWG, kan svinge litt begge vegar. Det gir sjølvsagt mykje merksemd og stor interesse rundt spelet. Mange vil "leve" i Star Wars-universet.

 

Samtidig er det eit velkjent univers, som svært mange meiner svært myke om. Det gir ein del rammer og reglar utviklarane må halde seg til, for å unngå dei store hylekora. Dei vil nok komme uansett, men der er gradar. Vi Star Wars-fans er veldig glad i universet vårt og vil kjempe for det med nebb og klør ;) No er rett nok perioden spelet er lagt til langt "friare" enn den klassiske perioden filmane dreiar seg om, og då spesielt episode 4-6.

 

Samtidig kan Bioware få ei liknande utfordring som den Funcom fekk med Age of Conan. SW The Old Republic vil truleh tiltrekke seg svært mange fans av KOTOR-spela. Mange av desse vil vere utan erfaring frå tidlegare MMO'ar og forventer at dette nærast skal bli KOTOR 3, berre endå betre. Desse kan fort bli skuffa, som alle datarollespelentuasiastane som flokka seg til AoC i den tru at dette var eit norsk Oblivion eller Neverwinter Nights.

 

Sjølv er eg litt skeptisk. Eg har trua på Bioware som spelutviklar, men eg er nok ein av dei få som ikkje syns dei har levert til toppkarakter når det dreier seg om Star Wars-universet. KOTOR var eit veldig bra spel, men det gav meg aldri rette Star Wars-kjensla. Til det har dei flytta seg for langt frå den Tale of the Jedi-settinga eg først blei kjent med.

Lenke til kommentar
Selv om jeg er en fan av både SW og KOTOR-spillene er jeg ekstremt skeptisk til et MMORPG. Det blir "interessant" når hundrevis av fjortiser løper rundt med lyssverd og Force-krefter, ja.

 

Unnskyld meg, det virker som alle i dette forumet rakker ned på fjortiser? Vanligvis hvis man møter en fjortenåring i et spill er han som regel 4 år yngre enn han sier! Selv er jeg seksten og en ganske seriøs mmo spiller. Begynner å bli litt lei mennesker som rakker ned på tenåringer på denne måten

 

 

Som sagt: Fjortis er ikke en alder, men en tilstand ;].

 

Fjortis er en tilstand som både Chuck Norris og MacGyver har hatt Her kan du lese om Fjortiser. :p Heheh sorry for off-topic, men kunne ikke dy meg

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

SWTOR ser veldig lovende ut og BioWare kommer ikke til å skuffe oss. Eneste jeg bekymrer meg over nå er hvordan reisingen i verdensrommet kommer til å foregå. Slik spillet er i dag går jeg nesten ut i fra at verdensrombiten består av ett kart man trykker på og en loading screen, spillet hadde virkelig blitt tatt til ett nytt nivå med ett utforsktbar verdensrom.

 

Vi burde ha muligheten til å kjøpe og bygge egne fly som vi kan customize med våpen og annet stæsj, det kunne vært romstasjoner rundt omkring der vi kunne fått oppdrag, solgt loot og reparert romskipet. Verdensrommet kunne vært en stor del av crafting systemet slik at mye av materialene man trenger kunne man ha minet fra asteroider og måner, dette vil skapt ett dybt og underholdene crafting system. Man kunne angrepet andre romskip og stjålet lasten deres, altså basicly gjøre hva man vil.

 

En form for en enkel sandbox verdensrom ville vært sykt fett i tillegg til ett topp SW spill på bakken. Er vanskelig å se for seg det ultimate SW spill uten noe stjernekrig.

Endret av Njardiss
Lenke til kommentar

har lest om Bounty Hunter som skal være en spillbar klasse i swtor: http://www.swtor.com/info/classes/bounty-hunter

 

dette var litt interessant:

It’s not unheard of for a Bounty Hunter to spend as many credits on an advanced blaster as others might spend to purchase an entire starship.

 

har sett concept arts av forskjellige skip, så det er godt mulig at det kommer i spillet.. forhåpentligvis ;)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...