Gå til innhold

Hero Classes - Hvilke classes ønsker du deg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hero class(es) burde bli fjernet.

 

Utdyp, vær så snill

Ok, den hero classen som er i gamet akkura nå burde bli fjernet fordi den er mindre hero og mer mix.

Ikke hybrid men tribrid, healing dmg og CC, det er noen andre classes som har disse mulighetene ja, druid, pala, priests og warlocks, men de har moderasjoner.( I form av lange CD's.)

Chains of ice CC med 95% speed reduction og can spammes, smart..

Ghoul med 1min CD, stun og heal. (2in1)

 

Var det noen andre en meg som spilte rett etter WOTLK release som husker hvor SINNSYKT en DK kunne denge?

Jeg var da i S4 gear helt frem til 80, men på level 73 kunne fortsatt en level 60-65 DK komme og dra frem ghoul og slå meg tilbake til middelalderen.

En i guilden fikk en DK til 60, dro til Ony og solo'a Ony i blått leveling starter gear.

Neida, ikkeno OP på gang her, han er "hero class".

 

Bare en bråte med tull, DKs er og blir den mest overbuffa classen hittil, og det er BARE fordi casuals med en level 60+ ikke "vil levle" og fordi kids og nubs ikke klarer noe mer en 3-5 knapper.

Noen som husker filmen fra youtube med 1 knapp til 2k rating?

Den het noe sånn som "DK one button montage", /castrandom for the win.. ja

 

Og ja, ikke glem at de kan disconnecte deg med vilje i RNG of valor, de kan pulle deg igjennom pillars(med timing) i Nagrand arena og i Blades edge arena puller de deg gjennom top pillars, de som er oppe på broa.

 

Hvem stjal water-walking, gjorde den om til 0 reagent cost, kan også gjøres mens mounted.

Ja, det var DKs det.

Hvem stjal pet stun og også stjal pet CD og gjorde den instant?

Ja det var DKs det også.

Hvilken class bortsett fra warrior benefiter fra flest stats ingame.

Ja, DKs det også gett.

Hvilken class hadde høyest population i S6?

Ja det var DKs det også, snakk om skill for å komme til 2.4k, lillebroren min gjorde det og han hadde ikke engang en level 80 før han rulla en DK.

 

Møkkete class, krever 0 hjerne og 1 knapp, snakk om høy skill cap. xD

Endret av Puro
Lenke til kommentar

Du vet at dks har blitt nerfet opp og ned ikke sant? Når klassen kom så var de way to op. Det så du bare på arena bracketsene i den tida, men det er ikke det samme nå lenger. Syntes klassen er balansert. De gjør kanskje litt mye dps for å være en hybrid klasse. Men ellers så har de blitt nerfet sønder og sammen, noe som er en bra ting.

 

"Bare en bråte med tull, DKs er og blir den mest overbuffa classen hittil, og det er BARE fordi casuals med en level 60+ ikke "vil levle" og fordi kids og nubs ikke klarer noe mer en 3-5 knapper."

 

Sorry, må bare le litt. Hvis casuals har en level 60 og ikke vil levle hvorfor da starte på 55 O_O. Og en annen ting, når ble det noe nytt at folk kunne spamme en knapp for å gjøre god dps/cc. Finnes vel flere klasser enn dk som gjør nettopp dette.

 

Mage i pve fks, er mest 1 button spam. Hunter, lock (har 3 i pve :p) og listen fotsetter

 

Møkkete class, krever 0 hjerne og 1 knapp, snakk om høy skill cap. xD

 

Det der skjønner jeg heller ikke, tar pve som utgangspunkt. fks en typisk leveling rotation på en dk er følgende: tar utgangspunkt i blood specc.

 

Icy Touch --> Plague Strike --> Death Strike --> Heart Strike --> Heart Strike --> Death Coil --> Obliterate

 

6 forskjellige spells, i en rotation.

 

Sammenlignet med en mage som har fireball, living bomb og pyro O_O

 

http://maxdps.com/mage/frost.php

http://maxdps.com/mage/fire.php

 

sammenlignet med

 

http://maxdps.com/deathknight/unholy.php

http://maxdps.com/deathknight/blood.php

 

sier vel sitt om hvor mange knapper som må brukes

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar
Av mine karakterer så har Mage'n min mest spells/abilities av paladin og rogue ;p

At du har mange spells har vel ingen ting med det jeg snakket om. Altså hvor mange knapper du må trykke på for å gjøre dps/cc. Det er ikke mange

Å si at man bare spammer 1 button som mage er som å si at jan thomas er hetro... det går ikke...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

En knapp ?

Dersom det er steadyshot som hunter du sikter til, er du virkelig langt bak mål og viser ufattelig liten kunnskap om andre klasser.

Den mest kjedelig rotasjonen jeg har gjort er vel som Combat rogue - selv om jeg elsker rogues.

Det er sef. fullt mulig å kun spamme en knapp, men jeg vil tro at du havner på rundt 2k dps i 245 gear om du så gjør det, dersom du er expertise/hit capped.

Lenke til kommentar

eg må forsåvidt si meg enig om at eg ønsker DK fjernet, greit dette at den er nerfet og alt det der. de fleste klasser går gjennom er periode kor de er OP, husker rett før WotLK så var paladinen min nærmest en gud.

men det som irriterer meg med de er at de liksom det er alt for mange av dem det går jo isje ann å gå i en by uten at det er 1000 stykker (det har sikkert roet seg siden eg spillte)

også det at de begynner på lvl 55 som eg synes er helt idiotisk for då har du jo allerede hoppet over halve spillet så eg synes de skulle begynt i lvl 1 som alle andre.

 

men det er jo seff bare min mening.

 

gjentar det eg sa i en post tidligere på tråden: vil ikke ha noen flere hero classes, vil ha flere normale classes :p

Lenke til kommentar

Kunne gjerne hatt flere hero classes for min del, gjerne en healer da. DK's irriterer meg mest fordi det er så ufattelig få av de som kan å tanke, herrejesus. Det har heldigvis roet seg ned litt, men kan tenke meg at neste hero class går gjennom samme "zerg" og overpowered fase som DK har gjort.

 

Og, ikke syt så mye på DK for det, de fleste andre classes har hatt sine tider. Spesielt i vanilla. Warlocks 2 shotte rank 14 personer? Rogues som stunlocker til man er død? Trinket + pom pyro mages...de fleste classes har hatt sine stunder.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 5 uker senere...

Demon Hunter er jo en mulig hero class, også hvis man tenker på deres historie. Forestill deg dette: Man kan starte i level 65 for eksempel, med tanke på bruk av phasing som slik de gjorde med death knight og bli level 68 når man er ferdig, akkurat nok til å levele videre i stedet jeg tror man i så fall burde starte, nemlig Shadowmoon Valley.

 

Du trenes opp som Demon Hunter av de forskjellige demon hunter trainerne som faktisk er der nå for å jobbe for Illidan. Gjør forskjellige tasks for trenerne dine, går ut og kjemper mot noen demoner, så kommer det en fin plot twist (aner ikke hva slags det kunne vært) som gjør at du blir med Horde eller Alliance avhengig av rase.

 

Det er en mulighet der, selv om det kommer til å trenge mer utdyping enn det jeg gjorde her:P Men bare et eksempel på en basic demon hunter story.

 

Anyway, tilbake til saken. Når jeg tenker ut en hero class jeg skulle gjerne hatt, så tenker jeg tilbake til Warcraft 3 og heroene man kunne bruke der, som kunne blitt en bra class. Blademaster blir for lik warrior, Shadow Hunter, kunne kanskje ha funka, hvis man tar litt bort fra alle shaman kreftene de har. Problemet er å lage en class som har en bra historie, som samtidig ikke blir for lik andre classer. Difficulties, difficulties :p

Lenke til kommentar

Skjønner tenkninga der. Tenker det kunne blitt som Dragon Age: Origins der, hvis du velger for eksempel en eller to ekspertiser (eksempel: Warrior har spesialiteter som Champion, Templar, Berserker og Reaver). Blademaster og Berserker kunne ha fungert i WoW på samme måte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...