Gå til innhold

MGS 4 platinum kommer


Anbefalte innlegg

Ifølge denne siden kommer MGS 4 som platinum spill neste måned! Dette vil si at det blir mye billigere. (Tipper 250-300 kr) Dette var da en god nyhet for oss som ikke har somlet oss til å kjøpe det enda :blush:

Syns nå kanskje at dette spillet burde vært et av de første som fikk trophy support....

 

"Thanks to the numbers MGS4 will be receiving the prized title of Platinum next month."

 

http://www.ps3center.net/news/2309/metal-g...-platinum-soon/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg ville aldri ha tillatt meg sjøl å begi meg ut på dette uten å ha spillt de foregående spillene. Ja mankan få flashbakc underveis, men disse er stort sett ubrukelige og fremstår ganske tafatt om man ikkje har noen forhold til hendelsene som vises. Du kan selvfølgelig lese deg til storyen som har hendt via. det medfølgende oppslagsverket, eller se noen videor på youtube/gametrailers.

 

Men eg kan egentlig bare anbefale deg 1 ting om du har muligheter til det, skaff deg alle spillene og nyt de.

Lenke til kommentar

Hmm bra for de som ikke har kjøpt det enda :) Jeg har hatt det siden release, og det er absolutt en av fjorårets beste spill. Helt soleklart ;) Hadde vært morsomt om vi hadde fått en 360versjon også, men tviler ganske mye på det. Og jeg er enig i at dette spillet absolutt hadde fortjent å få trophies støtte :rolleyes:

Lenke til kommentar
Hmm bra for de som ikke har kjøpt det enda :) Jeg har hatt det siden release, og det er absolutt en av fjorårets beste spill. Helt soleklart ;) Hadde vært morsomt om vi hadde fått en 360versjon også, men tviler ganske mye på det. Og jeg er enig i at dette spillet absolutt hadde fortjent å få trophies støtte :rolleyes:

 

Se dette og du vil forstå....Dette vil bli helt teit å møte på på en 360-versjon - Og ja det skal være 2 på'er :lol:

Lenke til kommentar
Jeg har spilt MGS4 uten og ha spilt ferdig eller så vidt startet på noen av de tidligerer spillene utenom MGS2, eneste jeg gjorde var å se de episodene her: http://www.gametrailers.com/game/6748.html

 

Varer i ca 20min hver, mye man kan hoppe over også som ikke er relevant til storyen i MGS serien.. trenger ikke noe 8 timer for å få med seg storyen :p

 

20X2? = 40MIN - Easy! ThX :)

Lenke til kommentar

Snake eater er temmelig treigt i starten ,eller har en awesome begynnelse, så dør det litt. Men slutten er jo så herlig at nesten ingen andre spill kommer like nærme. Mgs 1 og 2 er jo også mesterstykker av høyeste kaliber, kan ikke skjønne hvem som ikke kan sette pris på disse spillene:/ desverre.

 

Men vi er jo alle forskjellige og har forskjellig smak

Lenke til kommentar
Var ikkje spillene engasjerende nok eller? :p Kan skjønne at Snake Eater blir raskt tråkige greier da men...

 

Helt ærlig så var det kamerasystemet/kameravinklene som tok livslysten min :p

 

Hadde store planer om å spille MGS for noen år siden. Hadde fått lånt Sons of Liberty og gav det en sjanse. Men taklet ikke kamerasystemet. Mye av grunnen kan nok være at Splinter Cell lå i hylla, med, i min mening, et mye bedre kamerasystem.

 

Og etter et par forsøk, ble MGS byttet ut med Splinter Cell som jeg har fulgt siden. Mens MGS er blitt spillene jeg har lyst til å fullføre, men aldri kommer til å gjøre :p

 

*Rett skal være rett: Har flere ganger vurdert å kjøpe MGS4. Ser utrolig stilig ut på de videoreviewene jeg har sett.

Endret av Dunedain
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...