Gå til innhold

Halflife 2 episode 3 hva ønsker du å se?


Anbefalte innlegg

Det eneste jeg ønsker meg er samme underholdningsverdi som de tidligere spillene. Noe som sikkert ikke blir et problem ettersom det er Valve det er snakk om. I tillegg hadde det vært morsomt med litt snikskyting i det iskalde territoriet. Er det noe jeg elsker i spill er det dette med kalde landskaper! Gleder meg! :)

Endret av Genetics
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Leste litt rundt på forumer jeg også, og det var flere som kom med en grei forklaring på at det ikke er Episode 3 som vil være overraskelsen på E3: Episode 3 vil ta mesteparten av oppmerksomheten til Portal 2, og mange vil være fokusert på det i stedet. Med mindre Valve kombinerer de to spillseriene, eller eventuelt gir ut en "Orange Box 2" eller noe lignende. Jeg er uansett lei av å vente, så jeg gleder meg stort til 14 juni :)

Lenke til kommentar

Jeg syns faktisk ikke det ser særlig fake ut jeg, uten at jeg klarer å si hvorfor. L4D3-bildet er jo forsåvidt åpenbart.

 

Angående Dr. Breen så er vel ikke han død? Er tross alt Combines ansikt utad her på jorda. Fra Giant bombs wiki:

 

Primary antagonist of Half-Life 2 and a general betrayer of humanity. It is unknown whether he survives the explosion of the citadel, but it is rumoured he survived as an Advisor.
og
Breen was the Administrator of the Black Mesa Research Facility prior to its destruction, and negotiated the unconditional surrender of the Human species to the Combine Empire following the Seven Hour War. Breen was appointed ruler of Earth by the Combine, and the ensuing terror-state established by Breen resulted in the deaths or enslavement of millions of people. It is unknown whether he is alive.
Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Men Breen er jo ikke sikkert et menneske, og når vi ser hva slags krefter både vortigaunts og G-Man har, samt advisors og tatt i betraktning hva annet Combine måtte ha opp i ermet kan det jo hende han lever enda.

 

Jeg har aldri hatt inntrykket av at han er død i hvert fall.

 

Dessverre gikk jo stemmen hans bort og det kan jo ha ført til en omskriving av serien, og at Breen nå faktisk er skrevet ut, eller omgjort (eller hva det nå kalles når man blir et romvesen) til en advisor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...