Gå til innhold

Tilbakemeldinger på norsk språkvalg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, grunnet en modifikasjon for moderatorer er allerede ferdig oversatte språkpakker ikke helt optimalt. I tillegg ønsker jeg å ha kontroll på oversettelsene selv.

 

Du kan fjerne få koden vi har for den midlertidige "Mine innlegg"-funksjonen, kan sende på PM. :)

 

Ønsker ellers flere tilbakemeldinger, gjerne påpeke hvor dere ser det ikke er oversatt - og komme med videre forslag til oversettelser. Jeg oversetter litt nå og da og tror de problemene nevnt siden sist er fikset opp i. Skal gå gjennom det som har kommet for sikkerhets skyld.

Lenke til kommentar
Under avansert søk trykker man på "Gjør søket" for å....vel, utføre søket. Dette klinger rart i mine ører, og jeg synes "Søk" hadde vært mer enn nok.

 

Også når man er inne på medlemslisten, da trykker man på "Gå!" for å søke. Dette er likt med hva diskusjon.no bruker, men jeg synes uansett at det høres rart ut.

gjrsketgamersq0.jpg

 

Så det akkurat og tok printscreen av det.

Så du alt hadde skrevet det. Men der har dere et print screen i hvert fall :p

 

I tillegg synes jeg "Enkelt søk" hørtes rart ut... Hva med "Enklere søk"? eller noe lignende...

 

Edit: I tillegg høres "økende rekkefølge" rart ut, synes det burde være "stigende rekkefølge" ;)

Endret av JanFr
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...