eak2k_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 (endret) Console i Counter-Strike:Source Av EaK2k 1) Høyreklikk på Counter-Strike: Source og velg "Properties." 2) Så under "Launch Options" skriver du: -console som er hvis i den røde ringen. 3) Nå må du binde en knapp til "toggle console." Det gjør ved å gå til CFG mappen i Counter-Strike: Source mappen.¨ Den finner du ved å gå hit: "X:\steam\steamapps\STEAMNAVN\counter-strike source\cstrike\cfg" X=Disken du har Steam på og STEAMNAVN= brukernavn dit du har Counter-Strike: Source på. Her skal du lage en nytt tekstdokument, det gjør ved å: "høykrelikk -> Ny -> Nytt tekstdokument" den skal ha navnet: "autoexec" uten "". Nå åpne den og skriv: "bind dinknapp "toggleconsole" dinknapp = er den knappen du vil trykke på for å få opp console! Som vist her: her har jeg brukt "/" som tilsvarer den knappen som er til venstre for "1" som blir brukt i Counter-Strike 1.6 4) Siste du må gjøre er å åpne "options" i Counter-Strike: Source spillet, her skal du velge "keyboard->advanced (Se røde ringen) " Huk av "Enable developer console (~)" EDIT: Bilde feil! Endret 5. februar 2009 av eak2k
Gjest Slettet+56132 Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 (endret) Eller så kan du starte opp spillet og skrive inn f.eks i konsollen når man starter opp spillet: bind F1 toggleconsole Da slipper man i allefall å redigere den filen Endret 5. februar 2009 av Slettet+56132
PureChaos Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Eller så kan du starte opp spillet og skrive inn f.eks i konsollen når man starter opp spillet: bind F1 toggleconsole Da slipper man i allefall å redigere den filen Skrive i konsollen før man har redigert så man får konsollen? Eller har jeg gått glipp av noe her?
General_SNUS Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Fin guide, har ikke tall på hvor mange ganger jeg har svart på dette spørsmålet
Gjest Slettet+56132 Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Skrive i konsollen før man har redigert så man får konsollen? Eller har jeg gått glipp av noe her? Neinei. Først har du -console i launch options også når du starter opp CSS igjen vil konsollen sprette opp med en gang og da skriver du inn bind F1 toggleconsole Da slipper du i allefall å redigere filer og slikt
PureChaos Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Da skjønner jeg. Trodde du måtte binde den til en knapp før du fikk den opp, men dette skal gjøres neste gang jeg tar meg bryet å starte opp CS:S.
Joananas Skrevet 10. februar 2009 Skrevet 10. februar 2009 Super guide, dette vil være til stor hjelp :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå