Gå til innhold

Starcraft 2 tråden over alle tråder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brukar betaen nye Battle.net? Korleis er dette i så fall? Mykje meir enn berre ein visuell makeover?

Mye mer. Auto-matchmaking, bedre vennelister, bedre ladders (dog litt uoversiktlig for øyeblikket), osv. Mye av b.net 2.0 er låst akkurat nå, men ting vil sakte men sikekrt bli åpnet etterhvert.

 

jeg har et spørsmål, historien på starcraft 1 fortsetter den videre på starcraft 2? jeg har ikke spillt enern så derfor lurer jeg på kanskje jeg må få tak i starcraf 1 før 2ern kommer ut.

det stemmer. er ikke mye du må betale for originalen nå om dagen :)

Lenke til kommentar

Brukte alternative måter til å prøve Starcraft 2 idag da en (offline)beta ikke skader Blizzard noe særlig.

 

Må si jeg er mektig imponert så langt, særlig over Zerg som jeg syntes imponerte mest når det gjalt looken på unitene deres. Musikken er også av høyeste kvalitet, men fengte meg ikke så mye som de i orginalen gjorde.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Har spilt rundt 1 times tid, og elsker det nesten like mye som WC3! Gleder meg som en unge til spillet kommer ut og det kommer fete maps! Maul må da bli helt sykt!

Lenke til kommentar

syntes det er så genialt at hele terran folka virker som de værste spacce rednecksa

 

"Historisk" sett har terran militæret hatt store innslag av eks-kriminelle - make of it what you will ;)

jojo, ihvertfall har det oppigjennom historien blitt styrt av kriminelle folk/maktgale folk.

 

bare mente at jeg syntes bare terran folka er geniale, fordi alle folka virker så rednecks, og at det bare er genialt

Lenke til kommentar

Patch 3!

 

StarCraft II Beta - Patch 3 (version 0.5.0.14219B)

 

Balance Changes

 

TERRAN

 

Engineering Bay

 

- Infantry Armor: The time required for each upgrade has been reduced by 30 seconds, decreasing each upgrade time from 190/220/250 seconds to 160/190/220 seconds.

- Infantry Weapons: The time required for each upgrade has been reduced by 30 seconds, decreasing each upgrade time from 190/220/250 seconds to 160/190/220 seconds.

 

Armory

 

- Vehicle Plating: The time required for each upgrade has been reduced by 30 seconds, decreasing each upgrade time from 190/220/250 seconds to 160/190/220 seconds.

- Vehicle Weapons: The time required for each upgrade has been reduced by 30 seconds, decreasing each upgrade time from 190/220/250 seconds to 160/190/220 seconds.

- Ship Plating: The time required for each upgrade has been reduced by 30 seconds, decreasing each upgrade time from 190/220/250 seconds to 160/190/220 seconds.

- Ship Weapons: The time required for each upgrade has been reduced by 30 seconds, decreasing each upgrade time from 190/220/250 seconds to 160/190/220 seconds.

 

PROTOSS

 

Zealot

 

- The maximum shield capacity of this unit has been decreased from 60 to 50.

 

Bug Fixes

 

- Fixed a bug where the Infestor's Neural Parasite ability could cause Reapers to lose the ability to move.

- Fixed an issue that could use an incorrect HDR format on some ATI cards.

- Fixed a crash that could happen on some ATI cards.

 

 

OBS! nye invites gikk ut i går, så ta en titt på b.net kontoen din i tilfelle du har kommet inn :)

Lenke til kommentar

OMGOMGOMGOMGOMG!

 

Gleder meg som en unge!

 

Er litt synd at de bare slipper en campaign av gangen da:(

 

Håper på rocka sci-fi musikk som i eneren. Terran musikken var utrolig tøff...Nynner fortsatt på den iblant:p

 

Og seff! Gleder meg sykt mye til mellomsekvensene!:D:D:D

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Er litt synd at de bare slipper en campaign av gangen da:(

Dumt? Synes det er bra jeg, da får man mye mer historie, og mye mer SP tid!

Lenke til kommentar

Må si jeg ser virkelig fram til dette ja. Har sett alle battle reports'ene og kjøpte nettopp det originale StarCraft for å ta opp historien og for å spille litt multiplayer med broder'n.

 

Har nok mye å gå på med tanke på multiplayer, er rykende fersk på det området, men forhåpentligvis blir det etterhvert :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...